Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tjejer, aj häv ä problem. :(

Jag behöver max 20x20 ljust tunt läder eller mocka - vit, naturvit eller i värsta fall ljus kaffe latte, för att avsluta min pärlbroderi. Det hade tagit slut på FiremountainGems och jag har beställt från SlöjdDetaljer, men det blev för mörkt :( Jag skulle gärna köpa av någon eller ev. byta mot små bitar av svart, rött eller mörkbrunt. Självklart betalar jag frakten! Det behöver inte ens vara i en bit.

Eller har ni andra tips var man kan köpa små mängder läder på nätet eller i Uppsala?

Tack på förhand!
OK, det visade sig att biten jag har är mindre, men om jag skickar den i alla fall om du PMar adressen. I morgon skall jag till jobbet, om jag kommer ihåg och om det finns fler bitar i slumplådan tar jag dem med så jag skickar inte förrän på fredag. Hoppas det är vad du vill ha bara...
Har inget tyvärr men sist jag köpte en bit läder för över tio år sen gjorde jag det på en affär som sålde skinnkläder. Jag frågade och fick komma med in bakom butiken och välja i deras säck med restbitar. De hade bitar av tror jag alla regnbågens och djurrikets färger och kostade inte många kr. Fast så stora som 20*20 var de nog inte men en del bitar var ganska stora.
Humle skrev:Har inget tyvärr men sist jag köpte en bit läder för över tio år sen gjorde jag det på en affär som sålde skinnkläder. Jag frågade och fick komma med in bakom butiken och välja i deras säck med restbitar. De hade bitar av tror jag alla regnbågens och djurrikets färger och kostade inte många kr. Fast så stora som 20*20 var de nog inte men en del bitar var ganska stora.
Jag tror att vi har en sån affär i Uppsala... :hmm:
Måste ta en promenad dit någon gång! :)
Tack för tipset!
Foxan skrev:
Humle skrev:Har inget tyvärr men sist jag köpte en bit läder för över tio år sen gjorde jag det på en affär som sålde skinnkläder. Jag frågade och fick komma med in bakom butiken och välja i deras säck med restbitar. De hade bitar av tror jag alla regnbågens och djurrikets färger och kostade inte många kr. Fast så stora som 20*20 var de nog inte men en del bitar var ganska stora.
Jag tror att vi har en sån affär i Uppsala... :hmm:
Måste ta en promenad dit någon gång! :)
Tack för tipset!
Ja fanns det i lilla Falkenberg borde det ju finnas i Uppsala :wink:
Hoppas du hittar det du behöver.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?