Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Ungefär sådana här byxor hade min yngsta syster. Jag har modifierat ett gammalt Ottobremönster Så det funkade med hängslena. Sytt i Stoff och Stils smalspåriga manchester.

Bild
Bild

Indiemorsan: De var lätta att sy men blev onödigt korta så jag lovar inte att han har när vi ses om vi inte ses snart!
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Å vad fina! Det får bli snart då, så att jag får se dem på. Vad är det för tampar som sticker ut från korsryggen? En rosett?
Användarens profilbild
Av glis
Indiemorsan skrev:Å vad fina! Det får bli snart då, så att jag får se dem på. Vad är det för tampar som sticker ut från korsryggen? En rosett?
jajamensan! En rosett är det, hängslena knyts helt enkelt, därför är det en lätt modell, man måste inte komma till skott med avslutande spännen. Fast jag kom på att nackdelen är att han måste luta sig mot rosetten när han åker bil :(
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
glis skrev:
Indiemorsan skrev:Å vad fina! Det får bli snart då, så att jag får se dem på. Vad är det för tampar som sticker ut från korsryggen? En rosett?
jajamensan! En rosett är det, hängslena knyts helt enkelt, därför är det en lätt modell, man måste inte komma till skott med avslutande spännen. Fast jag kom på att nackdelen är att han måste luta sig mot rosetten när han åker bil :(
Hm, det är ju dumt förstås. Kan man inte sy dem med rosetten i fram?
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
glis skrev:jajamensan! En rosett är det, hängslena knyts helt enkelt, därför är det en lätt modell, man måste inte komma till skott med avslutande spännen. Fast jag kom på att nackdelen är att han måste luta sig mot rosetten när han åker bil :(
Snygg och smarta! :vågen:

Men det såg ju ut att vara ganska långa tampar, kan man inte öppna knuten och knyta på magen när han ska åka bil mm?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?