Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Idag har mamma och pappa varit här och jag fick lite tid att sitta vid symaskinen.

Först ut blev Millies favoritbody som blivit för liten. Nu kommer den att kunna användas länge tack vare en bit turkos muddväv.
Bild

Sedan har jag länge spanat på Sobeabyxorna som ser så urmysiga ut. Men jag har inte haft råd och så tycker jag nog att de ser lite korta ut. Så jag fick tag på en bit gosig, vit trikå som jag tänkte testsy ett par i innan jag sätter saxen i ett velourtyg.

De blev bra på en gång :D Så mjuka och sköna!
Bild?
Ja, men då måste ni lova att bara titta på byxorna och inte de breda låren och höfterna.

Lovar ni?

Ok, då

Bild
Så nu ska jag leta upp ett härligt velour tyg i en häftig färg tänkte jag och göra ett par till.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina alster!
(Och jag önskar att jag hade så fin figur som du.)
Användarens profilbild
Av binaem
Åh jag har också funderat på att sy mig ett par .. skall nog ta tag i det när jag betat av den milslånga att göra listan ...

Snyggt jobbat förresten!
Användarens profilbild
Av korell
Dubbelt tack!

Nu vet jag vad jag ska göra med barnens (läs mina :lol: ) två favvobodys som inget av barnen kan ha längre :)
Och nu vet jag att jag också törs försöka mig på sobeakopior!, dina blev jättefina :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?