Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Har ju lovat att lägga ut en bild på hur det blev när jag sydde ringsjal ;)

Bild

Hade lite problem med att få sjalen att passa i ringarna. Trodde att storlek large på ringarna skulle vara större än de var :oops: Så jag har trixat en del med att få det att passa och nu känns den bara lite trög när jag justerar den, men i övrigt är den jätteskön att bära med.

Sydde också om en lång viskos sjal som jag hade liggande så nu har jag två :) (köpte flera ringar eftersom jag trodde att jag fått fel storlek först ;)). Kanske kommer det bild på den också så småningom. Känns inte riktigt lika stabil skulle nog passa ett yngre barn bättre, men bra att ha i reserv.
Användarens profilbild
Av millla
Fin! :app:
Ett litet tips bara, försök att få ringarna längre upp mot axeln när du bär så tror jag det blir skönare. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den blev jättefin :) Och M ser ut att trivas :app:
Användarens profilbild
Av sabe
millla skrev:Fin! :app:
Ett litet tips bara, försök att få ringarna längre upp mot axeln när du bär så tror jag det blir skönare. :D
Jo det stämmer brukar försöka få den högre upp blev inte riktigt perfekt denna gång :)
Användarens profilbild
Av SoFaD
fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av SoFaD
Sara Berlekom skrev:
SoFaD skrev:fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Ett överkast från Indiska. :)
åh, jättefint!!
Av Jinxan
SoFaD skrev:
Sara Berlekom skrev:
SoFaD skrev:fin ringsjal! vad är det för tyg? *nyfiken*
Ett överkast från Indiska. :)
åh, jättefint!!
:iagree:
Användarens profilbild
Av nevin
Vilken snygging!! Snyggt med de mörka ringarna till helt klart :tumup:

Viskar: vill du bli av med den någon dag kan du ju hinta inåt örebrohållet :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sabe
nevin skrev:Vilken snygging!! Snyggt med de mörka ringarna till helt klart :tumup:

Viskar: vill du bli av med den någon dag kan du ju hinta inåt örebrohållet :mrgreen:
Å tack :D
Jag kommer nog att behålla den ett bra tag lilla tjejen älskar ju att åka ringsjal :) och den här får jag inte ont i nacken av (den jag hade innan fick jag ju ont av) Känns som den blivit lättare att justera också nu när jag haft den ett tag.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?