Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Upia skrev:Avig skulle jag tro om jag det inte är mer komplicerat än vad jag förstår.
PrettyUgly skrev:Du slätstickar alltså? Då ska du väl bara göra det som du inte gjorde föregående varv?Slätstickar![]()
Avig alltså som Upia sa.
marlene skrev:Jahaa, då misstförstod jag. Men du ska ändå börja med tvärtom mot vad du stickade senast. Är sista maskan rät ska du börja med avig och tvärtom.PrettyUgly skrev:Du slätstickar alltså? Då ska du väl bara göra det som du inte gjorde föregående varv?Slätstickar![]()
Avig alltså som Upia sa.![]()
![]()
Jag ska sticka mudd dvs varannan maska rät varannan maska avig
Lynn skrev:Eh....nu lyckades vi ju skriva samma sak samtidigtPrecis, vi menar samma
Innana skrev:Du ska ta tre maskor på samma varv, (sen stickar du ett varv), sen ytterligare tre på nästa varv, (sticka ett varv) sen ytterligare tre, (sticka ett varv) sedan fyra på det fjärde varvet (sticka ett varv). OBS gör detta på båda sidorna alltså, så det blir ju sex maskor som ska bort varje gång! Sen avmaskar du de femton som är kvar.
(tar du en maska i taget skulle stycket bli jättelångt.)
Lynn skrev:Ibland drar jag tråden bakom (men det brukar inte bli så bra tyvärr). Så om jag är riiiktigt ärlig så skulle jag nog för enkelhetens skull avmaska på vägen tillbaka...hmmm....jag är i alla fall inte ambivalentJamen jag tänkte väl
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?