Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Dags att börja ta in anmälningar till Oktobers månadsbyte.
Det som gäller denna gång är pocketbokfodral.

Jag tänker som så att man pysslar ett pocketbokfodral och OM MAN VILL så skickar man med en bok i fodralet till sin byteskompis.
Annars skickar man bara fodralet.
Men jag tänker även ha med ett tredje alternativ för de som inte pysslar och det är att bara byta bok.

Eftersom det även blir några som kanske bara byter böcker så postar jag denna tråd i "om allt möjligt" med.

Anmälan till bytet ska ske före 5/10 kl.22.00
Skicka ett pm till mig med ditt namn, din adress och om du vill skicka en pocketbok bara eller en pocketbok + ett fodral eller bara ett pocketbokfodral.

----------------------------------------
Denna lista stannar i TS!
Vi är med i bytet

Tinika
Fryle
Sassi
noranora
zmurfan
karro54
sofiutane
smedsboemma
4ungar
Foxan
solängel
kvarnvik
Britt
Safireee
Smultronbarn
Mira*
mimme
linafelicia
Sia
Naimiez
tesoj
lotti
Senast redigerad av zmurfan den mån okt 06, 2008 13:11, redigerad totalt 12 gång.
Av Enid
Jag vill vara med! Dels för det låter som ett roligt byte och dels för då MÅSTE jag ju laga min symaskin!
Användarens profilbild
Av Sassi
Jag är med!
Denna gången anmälde jag mig i tid, hurra!
:eld:

Skickar PM
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh vad många bra länkar noranora! Tack så mycket! Fanns till och med en tutorial där. Jättebra.

Jag satt precis och funderade på om jag skulle byta något denna gång eller om jag skulle hoppa över det. Men nu kanske jag ska vara med i vilket fall.
Jag håller ju ändå i bytet så jag behöver ju inte skicka min info så långt bort. ;)
Användarens profilbild
Av solängel
Jag är med!

Får se bara om jag lyckas bli klar lika snabbt den här gången... skickade ju mössan rekordsnabbt för att vara jag. Men det kanske var undantaget som bekräftar regeln... :wink:
Av Smultronbarn
Tror jag skall vara med också. :D
men med eller utan pocket var frågan... :hmm:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?