- lör sep 27, 2008 11:35
Nu när jag fått iväg laddningen med elefanttyger till de som beställt genom mig så kör vi igång en ny vända. I slutet på oktober beräknas de få hem sitt underbara landskapstyg, detta tyg följer tryckplanerna till punkt och pricka så jag tror nog att det verkligen skall finnas på plats då. Tyget kommer i två varianter, både vävt och stickat och kanske kanske även i bomullsväv som är vaxduksbehandlad. Priset för bomullsväven kommer vara 129 kr/m och för bomullstrikån 169 kr/m.

I samband med detta kan du också beställa både ugglor & elefanter. Både ugglor och elefanter kostar 139 kr/m.
Ugglorna finns i färgerna rött, brunt och koboltblå. Det är alltså ugglekonturerna som är färgade, i övrigt är tyget vitt.
Elefanterna i rött, grönt, gult och brunt. Här är det elefanterna som är vita och resterande tyg färgat.
Här kommer lite prisinfo
Prisena på följande:
Interlock Landskapet 169:-/m
Vävda " 129:-/m
Elefanterna & Ugglorna 139:-/m
Enf Interlock i alla färger som matchar Röd, Brun, Grön, Gul, Royal (mellanblå), 119:-/m
Randig Interlock 129:-/m
Jogging 98:-/m-129:-/m Beroende var den kommer ifrån,
Velouren ( Plychen) 98:-/m -129:-/m " " "
Randig Mudd 89:-/m + 2x2 ribben 89:-/m
En meter elefanter resp 1 meter ugglor väger ca 350 gram och jag skulle tro att landskapet kommer ligga något liknande. Det vävda tyget något lättare skulle jag tro.
Stoppdatum för beställning kommer vara kl 21.00 den 15/10 Därefter skickar jag iväg beställningen till Jofotex och sedan en bekräftelse till er var och en med slutsumma för er beställning. Betalningen skall vara mig tillhanda ABSOLUT SENAST 22/10.
Jag önskar att beställningen skickas via PM till mig - lättare att hålla koll så!

I samband med detta kan du också beställa både ugglor & elefanter. Både ugglor och elefanter kostar 139 kr/m.
Ugglorna finns i färgerna rött, brunt och koboltblå. Det är alltså ugglekonturerna som är färgade, i övrigt är tyget vitt.
Elefanterna i rött, grönt, gult och brunt. Här är det elefanterna som är vita och resterande tyg färgat.
Här kommer lite prisinfo
Prisena på följande:
Interlock Landskapet 169:-/m
Vävda " 129:-/m
Elefanterna & Ugglorna 139:-/m
Enf Interlock i alla färger som matchar Röd, Brun, Grön, Gul, Royal (mellanblå), 119:-/m
Randig Interlock 129:-/m
Jogging 98:-/m-129:-/m Beroende var den kommer ifrån,
Velouren ( Plychen) 98:-/m -129:-/m " " "
Randig Mudd 89:-/m + 2x2 ribben 89:-/m
En meter elefanter resp 1 meter ugglor väger ca 350 gram och jag skulle tro att landskapet kommer ligga något liknande. Det vävda tyget något lättare skulle jag tro.
Stoppdatum för beställning kommer vara kl 21.00 den 15/10 Därefter skickar jag iväg beställningen till Jofotex och sedan en bekräftelse till er var och en med slutsumma för er beställning. Betalningen skall vara mig tillhanda ABSOLUT SENAST 22/10.
Jag önskar att beställningen skickas via PM till mig - lättare att hålla koll så!
Senast redigerad av Marine78 den mån sep 29, 2008 09:13, redigerad totalt 1 gånger.
Mamma till Rasmus 0306, Robin 0508 & Rikard 0703 & Revin 1112
http://www.alsklingsfro.se
"Depression är inte ett tecken på svaghet, det är ett tecken på att du har försökt att vara stark för länge"
http://www.alsklingsfro.se
"Depression är inte ett tecken på svaghet, det är ett tecken på att du har försökt att vara stark för länge"