Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miriel
Bild

En av mina bästa vänners dotter fyllde två år i helgen och jag funderade länge på vad jag skulle ge henne. Det blev tillslut ett höstset, fodrad hätta med tillhörande halsduk.
Tygerna är rest tyger och den bruna manschestern kommer från Gentans trasiga byxor... återvinning! :wink:
Är faktiskt väldigt nöjd med resultatet, jag gissar det kommer bli fler hättor i liknande stil, jättekul att sy den, det går ju så fort! :D

(Fler bilder med både villig och ovillig modell finns i blggen, tyvärr ingen på födelsedagsbarnet, men det kanske kommer).
Användarens profilbild
Av Beckah82
Annika80 skrev:kanonfina och det tyget har jag ju på min Beco :D
Då skulle ju ditt Beco-barn haft detta supersöta set :-)
Av Mary-Li
Åh, va söt!
Användarens profilbild
Av Bina
Fint :vågen:
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad fint! :love:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Superfint! :D :tumsup:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vad fint!
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefint! :love:
Av Tigerlilja
Urtjusigt!!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
najs!!

skulle man kunna få en bild på fästiningsanordningen på halsduken? är det med knapp eller band eller hur har du gjort?
Användarens profilbild
Av miriel
Tack för alla positiva tillrop. Det värmer! :D
Panakeia skrev:najs!!
skulle man kunna få en bild på fästiningsanordningen på halsduken? är det med knapp eller band eller hur har du gjort?
Har ingen bild just nu, men det är enkelt att förklara. På baksidan är det sytt "som en ficka, fast utan botten". Förstår du hur jag menar? Kanske inte så lätt förklarat ändå... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
miriel skrev:Tack för alla positiva tillrop. Det värmer! :D
Panakeia skrev:najs!!
Har ingen bild just nu, men det är enkelt att förklara. På baksidan är det sytt "som en ficka, fast utan botten". Förstår du hur jag menar? Kanske inte så lätt förklarat ändå... :roll: :lol:
en hälla menar du?
Användarens profilbild
Av jennychangala
Miriel, vad du är grym! Allt jag sett dig göra är bara så fint :D . Önskar hättan fanns i mindre storlekar på er blogg. Lillan är ju bara 6 månader :? :wink:
Användarens profilbild
Av tesoj
Jättefint.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?