Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
Jag har 2 st Imse frotteblöja, funderar på att göra några liknande själv utav några gamla handdukar. Min undran gäller resårdelen i grenen, hur gör man den :hmm: .
Använder man kantband och syr resåren innanför?
Var kan man köpa såna kantband?
Är det nån som har sytt en sån eller har nåt annat allmänt tips?
Användarens profilbild
Av jag71
tror du kan köpa resår som fungerar hos babyheaven annons däråt :arrow:
Användarens profilbild
Av noranora
Nu vet jag inte precis hur den blöjan ser ut irl så jag kanske är ute och cyklar nu, men ...
... jag har iaf sytt fast vanlig resår på insidan (inuti alltså) innan jag helt sytt ihop blöjan.
Elastiskt kantband, om du skulle föredra det, har jag nog sett på pinkgreen.se
Användarens profilbild
Av lisusanne
Det går bra med vanlig resår! Jag har beskrivit det rätt noga tror jag ialla fall på min hemsida. Där finns bilder också. Går det inte att förstå så säg till, så ska jag förklara bättre. Jag har också sytt av gamla handukar, och allt möjligt annat. Det är roligt för det blir ganska fint, tycker jag, fast det är så lätt.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Å TACK ska ni ha för hjälpen. FOE är alltså vikbar resår om jag fattat rätt. Det blir nog vikbara resåren för min del för jag ska bara ha ett lager frottè så jag kan inte dölja nån resår emellan lagren. Hoppas att jag får tid snart bara.... :roll:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?