Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Nån som vet var man kan hitta såna. :roll:

Ska vara ca 5x5 cm

:help:
Av FiaLisa
Är det kuber du är ute efter? I så fall ska jag kolla med min mamma för hon brukar köpa sådana.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Ska du göra hemmagjorda Svamp-Bobisar :-D
Användarens profilbild
Av annemi
Japp kuber är jag ute efter. FiaLisa; du får gärna kolla med din mamma.

Jag ska göra umuliusar :wink: alltså klosspussel eller vad man nu kan kalla det. http://www.madamblue.dk/popup_image.php?pID=71

Man kan köpa kuber på den sidan också men jag vill helst inte köpa från utlandet :oops:
Av FiaLisa
annemi: Precis sådana där har min mamma gjort!! Hon köpte kuber i Norrtälje men den butiken har upphört. Hon har även köpt från något annat ställe i Sverige. Hon skulle kolla vad det heter och återkomma.
Användarens profilbild
Av annemi
Pilotta skrev:
annemi skrev: Jag ska göra umuliusar :wink: alltså klosspussel eller vad man nu kan kalla det. http://www.madamblue.dk/popup_image.php?pID=71

quote]

Aha, vad coolt! Vi får väl se resultatet sen :wink:
Absolut :D
FiaLisa skrev:annemi: Precis sådana där har min mamma gjort!! Hon köpte kuber i Norrtälje men den butiken har upphört. Hon har även köpt från något annat ställe i Sverige. Hon skulle kolla vad det heter och återkomma.
Va kul! dom är så häftiga :D
Jag väntar med spänning på var hon hittat dom :D
Av FiaLisa
5 cm-kuberna köpte hon i Norrtälje men det hjälper inte så mycket eftersom den butiken är borta.

Hon har också köpt 7,5 cm-kuber från Qvilltex.
Qvilltex
Kvillerum
57082 Målilla
tel 0495-20905

qvilltex AT telia DOT com

Du kan kolla med dem om de har 5 cm också. Annars finns ett annat alternativ... Min mamma har rätt många uppsättningar över. Du kan få köpa 5 cm-kuber för 50 kr per uppsättning, alltså 8 kuber. Hon har typ 6 uppsättningar som hon kan avvara. PMa mig om du är intresserad. Du vet ju var jag bor. ;-)
Användarens profilbild
Av annemi
FiaLisa skrev:5 cm-kuberna köpte hon i Norrtälje men det hjälper inte så mycket eftersom den butiken är borta.

Hon har också köpt 7,5 cm-kuber från Qvilltex.
Qvilltex
Kvillerum
57082 Målilla
tel 0495-20905

qvilltex AT telia DOT com

Du kan kolla med dem om de har 5 cm också. Annars finns ett annat alternativ... Min mamma har rätt många uppsättningar över. Du kan få köpa 5 cm-kuber för 50 kr per uppsättning, alltså 8 kuber. Hon har typ 6 uppsättningar som hon kan avvara. PMa mig om du är intresserad. Du vet ju var jag bor. ;-)
Du har PM :D
Användarens profilbild
Av funshine
hur ska man sy ihop det? är det någon som har ett mönster eller snarare skiss över hur de ska sitta
Av Nettan
Köpte zådana kuber på en hantverkzmarknad i zomraz men har inte hunnit börja zy.
Det var med en bezkrivning men fattar nada :oops: och därför har det blivit liggande. Zkall förzöka hitta den och förmedla dem vidare till andra nyfikna. 8)
Kanzke dax att ta tag i detta ufoprojekt innan barnen flyttar hemifrån. :roll: :lol:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?