Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
C formligen äääääälskar Pippi och jag hade tänkt köpa henne en Pippidocka, men varje gång jag tittade på en i affären tyckte jag att den ser för plastig ut. Så jag gjorde en ...
Bild

C älskar sin Pippi! Och jag är riktigt nöjd om jag får säga det själv. Det svåraste var att komma på hur man virkar (när man inte gjort det på 22 år) samt att få ner nacken i en fullproppad kropp.
Användarens profilbild
Av P
Men vilken fin. Önskar att även jag hade sådana talanger. Jag förstår att C älskar den.
Användarens profilbild
Av binaem
Så söt hon var pippi!
Användarens profilbild
Av Björklöv
Finaste Pippi ever!!!
Användarens profilbild
Av eedar
wow vilken fin pippi docka!!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Finare Pippi får man leta efter :heart: . Sture älskar också Pippi.
Användarens profilbild
Av Sedum
Titta, vilken fin! :heart: Håret var helt underbart! :-)
Användarens profilbild
Av bani
Men vad har du virkat? Håret? Den är jättesöt, och du borde posta en beskrivning. :this:
Användarens profilbild
Av Stark
bani skrev:Men vad har du virkat? Håret? Den är jättesöt, och du borde posta en beskrivning. :this:
Först har jag virkaten rund "pannkaka" som jag sytt fast på huvudet. Sen har jag gjort långa hårstrån som jag vikt på mitten. Jag har dragit igenom "mitten" på håret genom en virkad maska och sedan trätt igenom de två hårstråna genom mitten och dragit åt så att mitten håller fast resten. Fattar du? :hmm:
Användarens profilbild
Av bani
Jodå! :D

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?