Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
ett annat tips att att kolla om någon som syr massa fint har en bloggadress eller hemsideadress i sin signatur...då kan man ju gå in och kolla om de vill sälja lite...
Användarens profilbild
Av binaem
elli skrev:ett annat tips att att kolla om någon som syr massa fint har en bloggadress eller hemsideadress i sin signatur...då kan man ju gå in och kolla om de vill sälja lite...
Bra tips :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
binaem skrev:
elli skrev:ett annat tips att att kolla om någon som syr massa fint har en bloggadress eller hemsideadress i sin signatur...då kan man ju gå in och kolla om de vill sälja lite...
Bra tips :wink:
:iagree: :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
det vill dom nästan alltid, men dom har sällan en prislista. och då orkar jag inte mejla för att fråga.

så, om man syr nåt som man vill sälja och visar bild i bloggen, varför inte skriva vad det kostar? jag läste en blogg igår där innehavaren hade stickat vantar, väldans fina. inget pris, bara att man kunde mejla... då tror jag alltid att dom är lurigt dyra :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:hello:
Av Marine78
Man får ju liksom inte svara på den frågan här eftersom man inte får göra reklam. Men som sagt det är nog en hel del som har en blogg i sin signatur så det är nog bara att fråga - ingen är omöjlig skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har köpt av Florin.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har köpte ett par helt underbara retrobrallor från kokalal.
Användarens profilbild
Av noranora
Tack för alla tips! Såg så många fina klänningar :love: men jag får nog invänta och se om det blir en pojke eller flicka, jag tror inte blivande pappan är helt avslappnad vad gäller klänningar på pojkar :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?