Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag har gjort en MT, tagit mått & modell från en Eden MT. Jag har inte sytt fast delarna än, tänkte höra med er först om det är nånting jag ska tänka på eller ändra! Var ärliga!! Kom gärna med förslag!

Ser att ena axelbanden sitter lite olika, det ska fixas...

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Snyggt! vill se bärbilder sen också när den är ihopsydd.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jättefin! Fast jag hade nog vinklat axelbanden en aning mer uppåt.
Användarens profilbild
Av tweed
kajsa kavat skrev:Jättefin! Fast jag hade nog vinklat axelbanden en aning mer uppåt.
:iagree:
Av Lenaskeå
kajsa kavat skrev:Jättefin! Fast jag hade nog vinklat axelbanden en aning mer uppåt.
Det ska jag göra! TACK!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tjusig!
är den färdig nu? :wink:
Användarens profilbild
Av zink
Sagt å gjort - en handlingens kvinna! 8)

Finfin :tumsup:

Får klämma på den och innehåll så snart vi är friska igen :-)
Av Lenaskeå
norkmedoo skrev:tjusig!
är den färdig nu? :wink:
Nja, jag var så trött igår, & ska på matfest idag, förhoppningsvis blir den klar i helgen..... :roll:

Cinclus - Klart du ska göra!! Du kanske vill byta din Eden, den börjar ju bli gammal nu!! :wink:
Användarens profilbild
Av camsch
Den var JÄTTEsnygg! :love: :love: :love:

2 saker jag hade gjort. Det ena är som flera sagt, vinklat upp axelbanden lite till.
Det andra är vadderat midjebältet (om det inte redan är vadderat, syns ju inte så bra). Jag tycker meitaier med vadderade midjebälten är myyyyyyycket skönare.

Men det är jag, och den är superfin precis som den är! :heart:
Användarens profilbild
Av bergjonna
Supermysig ju!
Användarens profilbild
Av zink
Lenaskeå skrev:Nja, jag var så trött igår, & ska på matfest idag, förhoppningsvis blir den klar i helgen..... :roll:
Aha, du var där idag. Vi också, feberfri V så en tur i vagn och sjal passade bra - inte så mkt spring i benen riktigt ännu ;-) Han sov när det var träff i Bersgbyn och jag kom på att jag ju var utan bil och barnstol ändå så.

Såg en manduca och en Ergo. Ska lägga ut det under sjalspaning för skojs skull även om bärselar är allt vanligare (kul!). Mindre troligt att det är hitresta Ume- eller Lulebor denna gång alltså.
Lenaskeå skrev: Cinclus - Klart du ska göra!! Du kanske vill byta din Eden, den börjar ju bli gammal nu!! :wink:
Jo, jag ska byta den mot en anan färg. Fast jag måste laga den först. :wink: Ska ta å komma iväg i veckan å lämna in den. Jag har ju inte burit med den ordentligt alls ännu, bara provknutit och tvätta när jag såg den lilla skadan.

Annars kanske jag kan ta å beställa en sydd av dig i ngt sammetstyg som jag hittar också :-) Jag gilar dock att det är så tjockt som det är i originalet - och stretchigt. Ska bli intressant å känan hur din variant blev!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?