Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Jag vill göra en liten amigurumi-pojke, helst en sån här, fast virkad: http://pics.livejournal.com/cosmonautni ... 8/s320x240.

Dvs en Maple leaf-docka. :-)

Är det någon som har ett amigurumimönster som ser ut ungefär sådär? Färgerna kan jag ju fixa själv, det är en fin pojk-docka jag är ute efter. Jag har googlat och inte hittat nåt bra gratismönster, kanske är det någon som har bättre koll?

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Ingen med amigurimimönster i en låda?
Användarens profilbild
Av Humle
Nej, men en gång i tiden lånade jag en bok om fri virkning....
Sätt bara i gång du fixar säkert att göra en kanonfin docka på frihand.
Av Ponyo
Eller så stickar du en :D
Av Ponyo
Men kan du inte göra en variant av ap-mönstret jag mailade dig?
Annars har jag ett stickmönster på en docka. Men den är inte speciellt finlämmad...
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Men kan du inte göra en variant av ap-mönstret jag mailade dig?
Annars har jag ett stickmönster på en docka. Men den är inte speciellt finlämmad...
Vill inte sticka så små runda grejor... Enklare att virka, men tanken har slagit mig.

Ska kolla apmönstret, letade igår men hittade inte. Skicka gärna stickmönstret också. :-)

/MuuM
Av Ponyo
Jag virkar faktiskt på apan just nu, och jag tror nog att du kommer kunna göra en väldigt lik utifrån den. Om du skippar de stora öronen, ögonen, nosen och gör honom lite smalare om magen :D

Har mailat

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?