Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Tja, Nea Nobelle har lite - men den är typ sviiiindyr, men hemskt snygg ;-) Jag har en turkos/ärtgrön randig som jag inte kommer använda (det ärtgröna skulle ha varit lime) från Andersson & Hjalmarson PM:a gärna om det är intressant.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Du bor väl inte sååå långt från Ulricehamn så jag tycker att du ska ta en tur till Andersson & Hjalmarsson där har de sååå mycket fin randig velour!! Å så kan vi ju kanske fixa ihop en sjalträff i Ulricehamn samtidigt eller nåt! :lol:
Användarens profilbild
Av Summer
mammahappy skrev:Du bor väl inte sååå långt från Ulricehamn så jag tycker att du ska ta en tur till Andersson & Hjalmarsson där har de sååå mycket fin randig velour!! Å så kan vi ju kanske fixa ihop en sjalträff i Ulricehamn samtidigt eller nåt! :lol:
Vad ligger priserna på där... Funderar på det som utflyktsmål...
Användarens profilbild
Av melon
Summer skrev:
mammahappy skrev:Du bor väl inte sååå långt från Ulricehamn så jag tycker att du ska ta en tur till Andersson & Hjalmarsson där har de sååå mycket fin randig velour!! Å så kan vi ju kanske fixa ihop en sjalträff i Ulricehamn samtidigt eller nåt! :lol:
Vad ligger priserna på där... Funderar på det som utflyktsmål...
130:- för randig och 190:- för tryckt (mest prickar men ibland annat mönster också) om jag minns rätt. Jag bor ganska nära :lol:

Jag har köpt endel där och skickat vidare till folk på sjalbarn som bor långt bort, men nu sist så frågade jagom itne de skickade på postorder, och det gjorde de om de fick förskottsbetalning. De hade varit med om så många gånger att folk köpt och sedan inte betalat så nu vågade de inte mer.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?