Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag försöker hitta billigt PUL-tyg i roliga färger..hittade denna http://www.littlebuttons.co.nz/shop/ på Nya Zeeland som säljer fantastiskt fin mönstrad polyester-PUL :love: Beställer man 10 meter, minst 2 m av varje mönster så kostar det 22.50 NZD/meter, annars 24.00 NZD/m..fast man kan köpa halvmeter oxå. :)

& denna i USA http://kidsinthegarden.com/shop/ som säljer PUL & innermaterial m.m i jättefina färger till superpris :D 7.95 USD/yrd :shock:

Måste nog beställa från båda :roll: Har ni tips om andra sidor? 8)
Senast redigerad av Shuna76 den sön aug 24, 2008 21:18, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Precis! 8) Inte klokt va? Måste de ha sån fiiina mönster? Jag måste bara beställa därifrån...så fort jag har pengar :roll: Fast det var ju billigt ändå, billigare än enfärgad PUL här hemma :D
Användarens profilbild
Av Summer
*tass*
Användarens profilbild
Av 4ungar
Shuna76 skrev:Precis! 8) Inte klokt va? Måste de ha sån fiiina mönster? Jag måste bara beställa därifrån...så fort jag har pengar :roll: Fast det var ju billigt ändå, billigare än enfärgad PUL här hemma :D
pul här hemma ? var kan man köpa det?
Av FiaLisa
Åh, vad fint. Nästan så jag vill börja sy blöjor. :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
4ungar: Babyheaven har & Pinkgreen har PUL :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ska nog göra en beställning från Little Buttons längre fram i höst. Nån som är intresserad av att sambeställa? Tänkte beställa från Kids in the garden rätt snart, lite beroende på hur ekonomin ser ut denna månaden. Nån som vill vara med där?
Användarens profilbild
Av Yonez
Shuna76 skrev:Ska nog göra en beställning från Little Buttons längre fram i höst. Nån som är intresserad av att sambeställa? Tänkte beställa från Kids in the garden rätt snart, lite beroende på hur ekonomin ser ut denna månaden. Nån som vill vara med där?
Fastnae för regnbågstyget på Little Buttons så kan nog vara intresserad då
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ni som är intresserade kan väl antingen PMa eller skriva här i tråden vad ni vill ha så kan vi säkert knåpa ihop en beställning så småningom :)
Av knutschen_lee@hotmail.com
sambeställa kanske inte är så smart. skickar man efter för över 300 åker man på 25% moms för det räknas som privatimport. och den högsta gränsen är väl 1700:-...

jag skickade efter ett paket som skulle gå på precis under 300:- från wazoodle.com, men fick det aldrig för att jag hade fyllt i fel land.. klantigt av mig,men jag fick inget svar av dem heller...
Användarens profilbild
Av Shuna76
Min beställning hamnar på runt 800:- ändå så då kan där ju lika gärna rymmas fler grejer i den eftersom jag troligtvis ändå åker på tull..å andra sidan mailade jag lite med Melissa som äger KITG & hon brukar skriva ner beloppet rejält så tull & moms ska bli så låg som möjligt. Men det beror väl på hur mycket ni andra vill beställa för.. :roll:
Användarens profilbild
Av elli
knutschen_lee@hotmail.com skrev:sambeställa kanske inte är så smart. skickar man efter för över 300 åker man på 25% moms för det räknas som privatimport. och den högsta gränsen är väl 1700:-...

jag skickade efter ett paket som skulle gå på precis under 300:- från wazoodle.com, men fick det aldrig för att jag hade fyllt i fel land.. klantigt av mig,men jag fick inget svar av dem heller...
Jag har beställt bambutrikå från wazoodle.com, de tog väldigt lång tid innan den komm och de svarade inte på något av de mail jag skickat dem, så jag kommer inte beställa från dem igen.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?