Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Köp tvålmassa + ev doft på tex Panduro.
Köp fin strandsand i djuraffären.
Smält tvålen i micron. Blanda i doft, eventuell färg, olivolja samt rejält med sand. Häll i formar och låt stelna.
Nu har du tvålar som garanterat tar bort alla död hud. :tumup:

Pysselvägrande grannen fick en bit tvål när hon skulle duscha. Hon hängde ut genom fönstret efteråt och upplyste mig att nu skulle hon minsann börja gjuta tvålar!! :lol:

Bild
Av vickan1976
De ser jättefina ut!
Sjunker inte sanden till botten av tvålen, eller är den så lätt att den lägger sig i hela tvålen.
Hur mycket olivolja har du i?
Jag vill också göra!!!
Användarens profilbild
Av Monique29
Sån tvål vill jag ha :D .
Användarens profilbild
Av exiteme
vickan1976 skrev:De ser jättefina ut!
Sjunker inte sanden till botten av tvålen, eller är den så lätt att den lägger sig i hela tvålen.
Jag vill också göra!!!
Tvålen blir skiktad, men det gör inget. Först tvålar man in sig med ena sidan, sedan vänder man och skrubbar. :-)

Mängd olivolja... Ja, eh... sisådär lagom... (dvs ingen aning. Bara höftade :roll: )
Användarens profilbild
Av Helen
vickan1976 skrev:De ser jättefina ut!
Jag vill också göra!!!
Vill du ha sanden mer jämt fördelad häller du tvålmassa i halva formen och vevar runt med en liten pinne eller nått tills det är halvstelt sen häller du i resten (som du hållt varm under tiden) Då skicktar det inte sig så mycket. En smaksak

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?