Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg ska Zara få?

Blå
1
2%
Turkos
5
9%
Ljusbrun
13
23%
Mörkbrun
9
16%
Rosa
13
23%
Vinröd
15
27%
Jag har bytt till mig en underbar Zara original!
Tyckte den var helknasig första kvällen - svårknuten utan fållarna och obestämbart annorlunda liksom, men blev kär nästa dag och är det än. Den är så skön att bära i! :heart:

Men färgen är lite trist (den är ju svartvit) så jag tänkte färga den, men i vilken färg? Hjälp mig välja!!!

Blå:
Bild Bild

Turkos:
Bild Bild

Ljusbrun:
Bild Bild

Mörkbrun:

Bild Bild

Rosa:
Bild Bild

Vinröd:
Bild Bild
Senast redigerad av Bollen den fre aug 08, 2008 17:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av solanna
Egentligen gillar jag inte rosa, men Zaran bölev verkligen fin som rosa/svartbrun och ni passade kalasbra i den dessutom. Vinrött skulle jag valt åt mig själv. Den turkosa varianten blev lite kall tyckte jag och brunt är inte min färg heller. Fin sjal iaf och fin sjalmamma och fint sjalbarn! :D
Användarens profilbild
Av zingo
Ljusbrun om du ska ha någon av dessa färger.Klart snyggast!
Jag skulle valt tomatröd eller orange! 8)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Röstade på mörkbrun! fin... men vinrött var snyggt det med. vad passar bäst till de kläder du brukar ha :?:
längtar tills vi kan bära på rygg ser så mysigt ut...
Av anna m
Nej färga inte!!!
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag hade valt en klar grön eller klar röd färg. Men det för att den för mig är lfolkdräkts och lusskofteinspirerad och de färger jag förknippar med lussekofter är rena och klara färger så jag hade nog valt röd eller grön.
Användarens profilbild
Av Bollen
Själv är jag mest inne på ljusbrun eller vinröd.
Den blåa som maken tycker är finast gillas visst inte av så många :wink:
Han tycker den matchar dotterns ögon och det är ju sant, men sjalen ska ju matcha mig också.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Vilka fina bilder! Hur gjorde du för att ändra färg i datorn? Jag är ju också inne på att färga min original, men avvaktar lite eftersom jag tycker att den är fin som den är.

Av dina förslag tycker jag att rosa och vinröd blev finast.

Kan du inte göra ett orange och rött förslag?
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag röstar på ljusbrun, men rosa var också fint!
Av carran
Rosa! Det kommer bli jättefint!
Användarens profilbild
Av millla
Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?
Användarens profilbild
Av millla
millla skrev:Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?
Röstar åxå... på ljusbrun... :mums: villåxå ha en Zara...
Användarens profilbild
Av 4ungar
vinröd :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?