Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag ska köpa en symaskin, jag har aldrig ägt någon men jag har lånat mammas så jag är ingen nybörjare. Men jag har en bgränsad budget och jag har tänkt lägga max 3500. Vad tycker ni? Ska jag lägga pengarna på en helt ny och i så fall vad? Eller ska jag köpa en begagnad, i så fall vad?

Det finns en symaskinsgubbe här i stan som säljer beganade med 2 års garanti?!

Mamma har en husqvarna som jag inte är helt sams med alltid... :?
Senast redigerad av karro54 den tis sep 02, 2008 14:05, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Stream
Åh, jag tänkte precis skriva Husqvarna. Jag har en begagnad (modell 6570, sån med mönstersömmar på olika hjul) och trivs jättebra med den! Brukar kosta runt 2000:- men kan vara svår att få tag på.
Användarens profilbild
Av karro54
Stream skrev:Åh, jag tänkte precis skriva Husqvarna. Jag har en begagnad (modell 6570, sån med mönstersömmar på olika hjul) och trivs jättebra med den! Brukar kosta runt 2000:- men kan vara svår att få tag på.
Fast bara för att jag inte är sams med mammas måste det ju inte innebära att jag utesluter de helt... :wink: Jag är öppen för alla förslag! Det viktigaste är att den har sicksack, raksöm, knapphål, trikåsöm...

Problemet med mammas är att den inte syr helt rakt i raksömmen, det känns som att stygnen blir lite snea... Men det kan säkert bero på att den är gammal och inte servad på länge, men väldigt välanvänd...
Användarens profilbild
Av Stream
karro54 skrev:... Problemet med mammas är att den inte syr helt rakt i raksömmen, det känns som att stygnen blir lite snea... Men det kan säkert bero på att den är gammal och inte servad på länge, men väldigt välanvänd...