Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag köpte en ny hylla på ikea igår. jag har inte haft nån plats för trådar o sånt.

i efterhand skulle den nog behövt vara djupare men jag tycker det blev snyggt :-)

bordet är bara påbörjat en rensning på, så det kommer ;-)

Bild

ang storleken på bilden: Ni får klaga på om det blir för stort, men just nu har jag äntligen hittat ett album som är enkelt att ladda upp bilder på och som inte krånglar :-D men man ser ju vad det föreställer i alla fall ;-)
Användarens profilbild
Av Annika80
Fint! Jag har ju inte ens nån syhörna... än, och den lär väl inte bli klar inom överskådlig framtid :?
Så alla mina pryttlar är inträngda i en gammal skänk, tyger i en massa olika påsar, totalt kaos :roll:
Av Nettan
Jättefint och praktizk.
Borde inzpireraz och fixa till rummet jag tänkt ha till zyrum och inte bara ha mazzor med braoha liggandez överallt där. :oops:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jättefint! Jag funderar på att skaffa ett gäng ikea Vasen-vasar till att ha trådrullar i, men nu blev jag sugen på de där glasburkarna i stället!
Användarens profilbild
Av eedar
Härligt!!!! :D
Användarens profilbild
Av aspen
tack alla. idag ska jag försöka sy upp de stora blivande sjalarna på bordet oxå, så blir det mer tomt ;-)
Användarens profilbild
Av Fryle
Vad fint du har ordnat det!

Jag önskar att jag också kunde få plats med en syhörna...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?