Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Funderar på om det är någon som vet om det går?

Jag har inte råd att lägga ut så mycket pengar som en overlock kostar, men tänkte att det kanske går att hyra. Har någon överhuvudetaget hört talas om det? :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag trodde du hade köpt en... drömde jag det? Men kom hit o låna min, vetja! Eller, det kanske känns knöligt...? Jag behöver dem de närmaste veckorna, men om du lånar den över några dar så...?
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
En tyg butik i mina krokar, erbjöd mig att få låna hem deras maskin och få provsy på den under en helg när jag gick i tankarna om att köpa en. Kolla runt om det inte finns en sådan bra butik i din närhet.
Användarens profilbild
Av knutis
tinaw skrev:Jag trodde du hade köpt en... drömde jag det? Men kom hit o låna min, vetja! Eller, det kanske känns knöligt...? Jag behöver dem de närmaste veckorna, men om du lånar den över några dar så...?
Ja du drömde nog... för nä, jag har ingen :(, däremot hade jag en hemma en kort period, en som aldrig fungerade bra . Men kanske kan jag låna din.... hmm :roll: ... vi kan ju prata vidare om saken. :wink:

Jag tänkte nästan gå och ta ett prat med vår eminente och mycke trevliga symaskinsaffärsägare här i stan och kolla om vad han säger.
Jag tänkte nog mest om det var någon som sprungit förbi någon sajt på nätet som hade hyra som alternativ. :roll: ?!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?