Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Här är mina senaste alster, två byxor med mudd som man kan ha uppvikt eller nervikt som på bilden. Det vänstra tyget (bomull) är ett gammalt loppisfynd och det högra (lin) köpte jag på IKEA för länge sedan, muddarna är från SoS.

Längst till vänster en jacka sydd av min mormors gamla ärmlösa städrock.
Bild
Tyvärr är bildkvalitén dålig, eftersom vår kamera har havererat, så jag har fotat med filmkameran.
Användarens profilbild
Av Fryle
ia-fia skrev:allt var snyggt men det högra paret var ju :love:
Tack för din snälla kommentar, den enda efter 116 visningar. Förmodligen är det väl bara du och jag som gillar dem... (fast det gör ju inget, eftersom det ju ändå är jag som ska ha dem).
Användarens profilbild
Av Innana
Är också förtjust i byxorna till höger! Har tittat på dem några gånger men inte kommit mig för att skriva :oops: Det har inget med att de inte är urtjusiga att göra :loving:
Användarens profilbild
Av HelenaW
Coola brallor :D !

Sydde ett par liknande av IKEA-möbeltyg för ca 20 år sedan och hade dem på min första dejt med min nuvarande man, tänkte som så att gillar han mig även med dessa brallor så kommer det hålla, och det har det gjort som sagt... :wink: !

Ska nog gräva i mitt tygförråd känner jag nu, skönt med en mudd upptill!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Åh, vad fina!
Jag vill också ha byxor med stor mudd upptill, det ser underbart skönt ut!
Av liten06
Maddemoa skrev:Jackan :love:
:iagree: Underbar var den!
Användarens profilbild
Av Fryle
Innana skrev:Är också förtjust i byxorna till höger! Har tittat på dem några gånger men inte kommit mig för att skriva :oops: Det har inget med att de inte är urtjusiga att göra :loving:
Ja, så blir det ibland, att man tittar och tycker något är fint men inte skriver något. Jag häpnade mest över att det var så många visningar (och i andra hand tänkte jag på att bara en hade skrivit).

Tack i alla fall för berömmet jag nu har tiggt till mig!
Användarens profilbild
Av binaem
Så fina!
Användarens profilbild
Av eedar
även om bildkvaliteten inte var den bästa kanske så var det en väldigt snyggt komponerad bild!!! kläder på tvättlina är nåt av det finaste jag vet, och så den röda byggnaden i bakgrunden... förresten va kläderna mycket snygga också!!!!!
Användarens profilbild
Av Fryle
eedar skrev:även om bildkvaliteten inte var den bästa kanske så var det en väldigt snyggt komponerad bild!!! kläder på tvättlina är nåt av det finaste jag vet, och så den röda byggnaden i bakgrunden... förresten va kläderna mycket snygga också!!!!!
Ha ha, bakgrunden är vårt gamla fd hönshus/garage (en gång i tiden byggt för en epatraktor) som ska rivas om det inte hinner falla ihop av sig själv innan dess.
Av legenden29
Håller med om JACKAN!!! En sån borde alla få äga en gång i livet!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?