Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Nä nu måste jag nog skaffa en sån där tång från bibbis...
inte för att jag slagit i så många tryckknappar... :oops: men det kan ju vara för att det är så bökigt!!!

nu så gick det finfint med den del som har knoppen. men dan andra,,, ja det gick åt 3 st innan det blev rätt :cry: och då var det hål i tyget!
men löste det genom att banka i tryckknappen i ett separat tyg som jag sydde på över hålet sen.

Och denna bandkantning... gav mig på en amningströja som jag bandkantade med samma tyg som tröjan (det bruna från jofotex)
försökte dra i bara kantbandet... men se då smet tröjtyget och det blev hål. :( jag fick sprätta :? och sprätta :( och sprätta :cry: och sprätta en gång till :evil:

sen gick det! :roll: men det blev inte så jättesnyggt. men ok för mig! och det är ju bara jag som ska ha den. Dessutom har jag märkt att det är bara de som syr själva som verkar lägga märke till sånt som en sned söm eller en zz istället för overlock. :) haha!

och nu är det väl kört att hinna sy klart för såhär på kvällen har f maratonätning, och somnar i knät emellanåt, och lägger man bort honom så vaknar han efter max 1 minut. eller om man försöker sätta han i sjalen. så får hänga här istället :?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?