Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Itis
Hej!

Vill eftersöka stick- eller sömnadsbeskrivning till att göra ett Fåret Shaun!

Emmis ÄLSKAR Shaun och igår morse spenderade hon hela programmet med att berätta när han hoppade, hur han lät etc *skrattar*. Tänkte fixa en liten Shaun åt henne!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Åh, så söt! :love:

Attans att jag inte kan sticka eller virka! :roll:
Den där beskrivningen var fullständigt obegriplig för mig. Kunde lika gärna varit hebreiska. :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
sagogrynet skrev:Åh, så söt! :love:

Attans att jag inte kan sticka eller virka! :roll:
Den där beskrivningen var fullständigt obegriplig för mig. Kunde lika gärna varit hebreiska. :lol:
jag också :roll: min mans mormor är en jävel på handarbete men hon kan bara serbiska :lol:
Av Flodisen
Jag har fått i uppdrag av min son att när han är snäll så ska jag köpa fåret till honom. Kan en 1½ åring vara annat än snäll? Han såg Shaun när vi handlade på Citygross igår.

Snacka om förhandlare. Så istället för lördagsgodis så får han ett mjukdjur. Ganska stor är han oxå. Priset vet jag inte än, har inte handlat den ännu.
Användarens profilbild
Av Itis
Jag kan inte sticka eller virka om så mitt liv hängde på det, så jag ska leta efter folk i släkten som är villiga att ställa upp *skrattar*

Flodisen: Finns gosedjuret som vanligt, inte stickat, på citygross?! Pris?
Användarens profilbild
Av Monia
Den måste jag bara göra. Mina båda tjejer ÄLSKAR Shaun :D
Användarens profilbild
Av Monique29
Åhh man önskar att man var händig :( :wink:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Den MÅSTE jag göra!
Underbar. Jag tycker att han är sååå söt :-D
Jag har aldrig virkat efter engelsk beskriving förr, men det borde gå att hitta en översättning någonstans :hmm:
Användarens profilbild
Av Helene
Håller med, synd att man inte kan sticka eller virka!!
(mamma är jätteduktig men orkar inte! :-()
Användarens profilbild
Av milimina
Flodisen skrev:Jag har fått i uppdrag av min son att när han är snäll så ska jag köpa fåret till honom. Kan en 1½ åring vara annat än snäll? Han såg Shaun när vi handlade på Citygross igår.

Snacka om förhandlare. Så istället för lördagsgodis så får han ett mjukdjur. Ganska stor är han oxå. Priset vet jag inte än, har inte handlat den ännu.

men det finns alltså en mjukis-shaun på citygross? då ska jag be en kompis att handla en åt oss :-D sonen är galen i shaun!
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Den på City Gross kostar 129 kr och är jättefin. Verkade hålla god kvalitet.
Av Smultronbarn
Kanske man kan leja nån här på SB som kan sticka/virka ett får för en billig penning? :wink:

"Fåret Shaun...trallallla" :floet2:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?