Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Ja, det är frågan. Jag är sugen på snygga band till mina saker också, så det blir lika snyggt som alla andra har. (för visst syr man bättre bara man har namnband?

Jag har inget namn som vi känner mer för, inget familjeinternt elelr så och jag är inte så gullepluttig av ig så inget snuttigt namn. Så vill jag helst inte behöva byta för att någon annan har det och helst itne namnskydda heller om det itne är något vi känner välldigt starkt för.

Närmast till hands vore ju att använda vårt efternamn och så har man liksom rättigheterna klara, men det kanske är tråkigt?

Har ni några förslag på namn? och vad är mest praktiskt för färget?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
bara efternamnet låter tråkigt tycker jag. efternamn design låter bättre. eller luleanna kankse :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Sannasmamma skrev:bara efternamnet låter tråkigt tycker jag. efternamn design låter bättre. eller luleanna kankse :lol:
hmm, kankse.

Jag glömde ju skriva att vi heter Spencer, och att vi också har domänen spencer.se
Användarens profilbild
Av Zai
Spencer är ju skitbra :tumsup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag beställde namnband med bara efternamnet på, vi är ensamma om det eftersom vi hittat på det själva och jag tyckte det var trevligt att ha det på mina alster.

Och ja, jag har också förhoppningen att jag kommer att sy fantastiskt bra bara jag har mina namnband att sätta på, har dock inte hunnit så mycket än...
Användarens profilbild
Av Anna
tack för era tankar. Då skall bara jag fundera lite till och kanske prova hur de ser ut de olika alternativen.

Någon som har tankar om färg?
Användarens profilbild
Av CosyTess
SPENCER STYLE

Det röstar jag för!

Har en kompis som tagit sitt nick å satt style efter - texasstyle

Eller SPENCER EDITION
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag har oxå funderat på namnband... hade velat ha efternamnet, men william heter ju inte samma som oss andra.. han har sin pappas efternamn. blir kanske dumt då? vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av 4ungar
CosyTess skrev:SPENCER STYLE

Det röstar jag för!

Har en kompis som tagit sitt nick å satt style efter - texasstyle

Eller SPENCER EDITION
:iagree: jag tycker style eller edition efter för design är såååå vanligt :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
nu har jag beställt 8)
Användarens profilbild
Av 4ungar
Anna skrev:nu har jag beställt 8)
vad blev det :D inte alls nyfiken :floet2:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?