- tor jan 13, 2011 18:53
Just nu sitter jag bara på BB med en gul unge som solar, men innan han kläcktes (äntligen!) lyckades jag faktiskt färdigställa mina två första försök till blöjor. Den giraffiga är en pocket med kardborre - små missar här och där men borde funka ändå - och den randiga är en blöjbyxa storlek pyttig (med knapp för att få ner kanten vid naveln). Bägge har ett lager smidigt nylontyg med nån gummiyta som jag haft liggande länge utan att veta vad det skulle bli av dem. Det är tyvärr inte elastiskt, men verkar andas lite smått och får duga tills jag skaffat bättre tyger. Känns alltid bra att göra av med lite tyghögar på testprojekt i vilket fall...

Har inte hunnit testa dem skarpt än, men knäppte på den randiga utanpå lillgrodans kläder + pampers igår när vi var hemma och den satt till synes fint knäppt långt in, så förhoppningsvis hinner jag använda den lite innan den blir urvuxen...

Har inte hunnit testa dem skarpt än, men knäppte på den randiga utanpå lillgrodans kläder + pampers igår när vi var hemma och den satt till synes fint knäppt långt in, så förhoppningsvis hinner jag använda den lite innan den blir urvuxen...
J 2011 | bonus 2005
instagram