Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Mosan: Snyggt!! :tumup:

tofka: Fina sjalar! Den orangea färgen I lööve :love:
ganesha skrev:
Moson skrev:Har börjat på en Pippitröja till Edith och stickat ett par varv förbi första randen. Såklart är de första två varven på randen mycket hårdare än resten eftersom jag inte stickat så med två färger förut. Kommer jag störa mig på det i all evighet och borde repa upp och göra om, eller ska jag låta det vara? :hmm:

Jag hade repat upp.
Det hade jag med.
tofka skrev:Hej alla stickfantaster! Kan jag slänga in en fråga här?

Jag har snöat in på spetssjalar, och jag har problem med att uppläggningen oftast blir alldeles för stram. Jag använder "vanlig" uppläggning över två stickor av samma storlek som jag stickar med sen. Är det bästa sättet att byta till större stickor när jag lägger upp, eller finns det nån annan teknik för uppläggning som jag borde lära mig?
Jag har provat den här uppläggningen och tycker den är fantastiskt bra, man får kolla noga på videon bara så fattar man :D Jag hade stickor och garn i handen och kollade på videon samtidigt!

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... n8E3I6Cg2k
Användarens profilbild
Av Mosan
Oj, tack alla! Den är ännu finare i verkligheten! :oops:
När jag hittade skärmen så kom det med en lampa så nu måste jag sticka en skärm till!
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:
MuuM skrev:Är jag knasig om jag funderar på en Annis?
Ja, eftersom du inte gillar mucher. :lol:
Ja, precis. :hmm: Kan man göra nåt annat där?
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 291

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?