Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
*skratt* mmmmhmmmm...men jag jobbar ju på att "jobba" lite hemmifrån (tejpar igen munnen nu)
Av FiaLisa
Jag ligger i lä med mina nio... men om hon lägger upp fler auktioner som faller mig i smaken så kommer jag att slå till igen.
Av Marine78
*harklar lite* tja, man får ju plussa på 8 meter till för det var vad jag köpte i första vändan. Men när jag fått klämma och känna och gosa på tygerna så var jag ju bara tvungen att ha meeeer. Så 33 meter totalt ungefär. Men jag har faktiskt bara ropat in 3 auktioner och köpt 14 meter vid sidan av. Men med ett meterpris i snitt med frakten inräknad på 37 kr/meter är det svårt att låta bli när man är "tygshopoholic" *skratt* ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
men vad är det hon skriver nu???

SISTA trikåtygerna????
är de slut nu?

Jag som inte har råd med fler...
Av Marine78
Varfööööör skulle du säga det *skratt*. Fick ju hem min tygladdning idag och kunde_inte_låta_bli_köp-nu-knappen så nu rök fyra utav hennes auktioner (skyller på att det var några av de tyger som "blivit" mina favoriter). Shit också ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
Marine78 skrev:Varfööööör skulle du säga det *skratt*. Fick ju hem min tygladdning idag och kunde_inte_låta_bli_köp-nu-knappen så nu rök fyra utav hennes auktioner (skyller på att det var några av de tyger som "blivit" mina favoriter). Shit också ;-)
hur många meter har det blivt nu då? ;-)

har du köpt den vita med smala oranga ränder? i så fall, var den bra?
(hoppas ju att du ska säga nej så jag slipper köpa den)
Av Marine78
Jaaaa, den är jättebra! Så tyvärr säger jag: KÖP!
Hrmmm, det är visst uppe i 48 meter - tur att det är slut nu (för min del i alla fall)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag budade nog just hem 9 meter. Oooops... :hide: :twisted: :P

Edit: eller 12... :hide:
Användarens profilbild
Av aspen
zandrama skrev:Jag budade nog just hem 9 meter. Oooops... :hide: :twisted: :P

jaså, det var du bla? ;-)
Användarens profilbild
Av zandrama
annelie skrev:
zandrama skrev:Jag budade nog just hem 9 meter. Oooops... :hide: :twisted: :P

jaså, det var du bla? ;-)
Fast heelt klart är det inte än. 8)
Av Marine78
*skratt* Nääää nu är jag oskyldig! Nu får jag allt hålla mig i skinnet. Men det blev rykande åtgång på de där tygerna *skratt*!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?