Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag kommer bara göra en sak. Jag tycker bytet ska vara på ungefär samma nivå som tidigare, jag kommer hålla det på den nivån iaf.
Och frågorna är väl inte så mycket önskelista som vägledning. Det är ju trist om man gör ett par jättefina örhängen till någon som inte har hål i öronen.

Klart du ska vara med Fryle! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Klart ni ska vara med Fryle och Sia!
Ju fler desto roligare!
Och önskelistan/enkäten är ju bara vägledning. Inget man måste följa.

Jag skrev för övrigt i min enkät att mina hål i öronen hade växt igen. Jag tog fel. De har inte växt igen! Jag provade nyss att peta igenom ett par örhängen och det gick bara fint. Så nu ska jag frossa i mina fina egengjorda örhängen ett tag igen! *lycklig*
Användarens profilbild
Av Fryle
Tja, om nivån är som vid tidigare byten är jag gärna med! Jag kommer sannolikt bara att göra EN sak (eller möjligen två om de är enkla). Det här ska ju vara roligt och inte ge mig prestationsångest.

Nu måste jag kolla listan och skicka PM, men innan dess får jag göra som zmurfan och kolla om hålen i öronen vuxit igen...
Användarens profilbild
Av Fryle
Aneeha
Annika80
Beckah82
Birka27
Carina80
corona
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
esarina
Fryle
joelragnar
jordbarn
Knyttet & K
lotti
Maddemoa
McMorrigan
Monia
Neavida
Safireee
schmut
sirisirius
Smultronbarn
sofiutane
zmurfan
zandrama
Användarens profilbild
Av Fina
Okej, nu har jag bestämt mig, jag vill också vara med! :D
Användarens profilbild
Av Fina
Aneeha
Annika80
Beckah82
Birka27
Carina80
corona
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
esarina
Fryle
joelragnar
Josefina
jordbarn
Knyttet & K
lotti
Maddemoa
McMorrigan
Monia
Neavida
Safireee
schmut
sirisirius
Smultronbarn
sofiutane
zmurfan
zandrama
Användarens profilbild
Av Anna
Aneeha
Anna
Annika80
Beckah82
Birka27
Carina80
corona
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
esarina
Fryle
joelragnar
Josefina
jordbarn
Knyttet & K
lotti
Maddemoa
McMorrigan
Monia
Neavida
Safireee
schmut
sirisirius
Smultronbarn
sofiutane
zmurfan
zandrama

Jag vill vara med, och jag tänker att om mottagren inte får vad denne önskar så blir det kankse en bra present att ge vidare :D Jag skulle inte ta illa upp av det iaf. Men jag vill helst ha i tid 8)
Användarens profilbild
Av Hello
Ja, nu anmäler jag mig också. Har varit i valet och kvalet, för det är inte så roligt att skicka i tid och sen inte få nåt. Får hoppas att den som ska skicka mig ett hemligt paket också gör det i tid ;)

Aneeha
Anna
Annika80
Beckah82
Birka27
Carina80
corona
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
esarina
Fryle
Hello
joelragnar
Josefina
jordbarn
Knyttet & K
lotti
Maddemoa
McMorrigan
Monia
Neavida
Safireee
schmut
sirisirius
Smultronbarn
sofiutane
zmurfan
zandrama
Användarens profilbild
Av Beckah82
Hello skrev:Ja, nu anmäler jag mig också. Har varit i valet och kvalet, för det är inte så roligt att skicka i tid och sen inte få nåt. Får hoppas att den som ska skicka mig ett hemligt paket också gör det i tid ;)
Dåliga erfarenheter från tidigare byten?
Av Smultronbarn
Jag kom på en till grej som kan vara bra att veta...om någon har nickelallergi eller liknande...??? :?

Fast å andra sidan får man väl ge presenten vidare om den inte passar eller man inte gillar den (som någon skrev tidigare). Är ju inte så illa att ha ett gäng födelsedagspresenter på lager heller. :lol:

Hoppas alla mår bra förresten! Här snöar det en hel del så det är värsta pysselvädret!:tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Smultronbarn skrev:Jag kom på en till grej som kan vara bra att veta...om någon har nickelallergi eller liknande...??? :?
... eller om någon är super känslig mot pälsdjur och får skickat till sig av någon med djur hemma?! :shock:

(Fast så känslig brukar man kanske inte vara? Har dålig koll på päljsdjursallergier ska erkännas! ;-))
Användarens profilbild
Av zmurfan
CrazyMagpie skrev:
Smultronbarn skrev:Jag kom på en till grej som kan vara bra att veta...om någon har nickelallergi eller liknande...??? :?
... eller om någon är super känslig mot pälsdjur och får skickat till sig av någon med djur hemma?! :shock:

(Fast så känslig brukar man kanske inte vara? Har dålig koll på päljsdjursallergier ska erkännas! ;-))
Nu kan jag bara svara för mig. Men OM man pysslar något och har pälsdjur så låter man väl inte djuren vara på pysslet? Och OM ändå djuret skulle råka vara på något tygpyssel man gjort så får man väl tvätta pysslet innan det åker till mottagaren.

Jag är för övrigt allergiker men vad jag vet så känner jag bara av allergin om jag är hemma hos någon eller möter någon på en neutral plats och denne någon har gosat med sitt djur innan vi träffs. Då kliar det massor på mig.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag skrev under frågan om hål i öronen att jag bara tål äkta guld och silver, så det är ju ett tips att göra. Och om man är päls- (eller ull-) allergiker kan man kanske bara lägga in det också som en extra fotnot.
Användarens profilbild
Av Hello
Beckah82 skrev:
Hello skrev:Ja, nu anmäler jag mig också. Har varit i valet och kvalet, för det är inte så roligt att skicka i tid och sen inte få nåt. Får hoppas att den som ska skicka mig ett hemligt paket också gör det i tid ;)
Har fortfarande inte fått nån väska. :evil:
Användarens profilbild
Av lotti
Hello skrev:
Beckah82 skrev:
Har fortfarande inte fått nån väska. :evil:
Usch vad tråkigt! :cry:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?