Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Då tycker jag vi förlänger tom sista augusti! :tumup: Är det ok för alla? (Är man färdig går det ju förstås bra att skicka ändå.)

(Om vi förlänger lite så chillar jag nog med att skicka några dagar och gör klart en tilläggsgrej som jag tänkt). :wink:
Jag hann inte så mycket som jag ville i helgen så kommer bli några dagar över jag med. Så passar på att utnyttja lite av den extra tiden. :tumup:
Åh, vilken rolig idé med tavlorna som hänger ihop. Jättefina!

Jag skickade idag och tänkte att jag skulle lagt in en liten tjuvkiksbild i tråden, men kvällen blev inte alls som jag hade hoppats så nu är det sent, datorn är trög och jag får inte till det i en hast så det får vara till en annan dag.
Fryle skrev:Jag har fått fyra fantastiska tavlor som ska upp på väggen i mitt nya rum på jobbet. Jag flyttade in där i förrgår.
Tack snälla Maddemoa!

Bild
Roligt att du gillade dem! Har nog aldrig varit så nervös när jag skickat något byte innan. Det här pysslet var verkligen utanför min comfortzone ( utom den stickade biten då ;))
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?