Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tror att jag har en plan! ;) Jag måste bara avsluta lite andra saker innan jag sätter igång. Det har blivit väldigt mycket saker liggande som det "bara" är en liten bit kvar på... Men nu börjar jag se slutet! :D Så ikväll tar jag med mig mitt garn och sätter igång när jag sitter på innebandyträning. ;)
Jag satt igång direkt och kom en bra bit, del ett nästan klar. Jag hade tänkt bli klar med den i helgen, men vi ligger alla däckade av influensa. Inte mycket skapat här inte. Men jag kommer igen nästa helg! Då blir det förhoppningsvis full fart framåt! :-D
Vad säger ni om att förskjuta visningsdatum med en vecka (eller två)?
Jag åker på sportlov nästa helg och hinner nog göra klart om jag lägger på ett kol men det blir lite knepigt att visa upp den 31:a. Då får jag nästan visa en hel vecka för tidigt eller lite för sent.

Tänker att det kanske är fler som behöver extra pysseltid eller fler som åker bort på sportlov, kanske. Jag föreslår nytt visningsdatum till söndag v 10 dvs 9 mars. Hur låter det???
Det blir bra det! :D Jag har en lång tåg resa i slutet av v9 som jag behöver ha något att göra på! Jag hade kommit en bra bit på väg, tills jag insåg att jag hade tänkt väldigt fel i början och det gick inte att rädda så jag fick lov att repa upp och så blev jag lite sur på mig själv så jag tog lite virkprojekt emellan för att komma i balans. ;)
För att bli färdig med mitt projekt skulle jag behöva lite mer garn, men inte så mycket att det känns motiverat att köpa hela nystan. Garnet det gäller är Drops Alpacka i mörkgrönt (7895) och/eller mörkrött (3650) (färgbadsnummer oviktigt). Är det någon som har lite att avvara mot ersättning?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?