Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hoppas att mitt har kommit fram... :? Det är alltid lite oroligt innan man vet det...
I jag glömde fota mitt innan jag skickade i äg det. Hoppas det passar mottagaren och att det är framme snart.

Sen måste jag säga att jag blev väldigt glad när jag öppnade mitt paket. Undra hur snurrfian visste att fjärilar är mina favoriter. Koppvärmaren följer mig nu sittandes runt tekoppen varje morgon då jag pendlar. Sittunderlägger passade perfekt i korgstolen på altanen men handledsvärmarna hoppas jag inte behöva använda innan det blir höst . Färgerna passade mig perfekt. TACK!
SveaLinnea skrev:I jag glömde fota mitt innan jag skickade i äg det. Hoppas det passar mottagaren och att det är framme snart.

Sen måste jag säga att jag blev väldigt glad när jag öppnade mitt paket. Undra hur snurrfian visste att fjärilar är mina favoriter. Koppvärmaren följer mig nu sittandes runt tekoppen varje morgon då jag pendlar. Sittunderlägger passade perfekt i korgstolen på altanen men handledsvärmarna hoppas jag inte behöva använda innan det blir höst . Färgerna passade mig perfekt. TACK!
:D Vad skönt att det har kommit fram! :D Det var så ruggigt när jag höll på och gjorde så det kändes rätt bra med ett par pulsvärmare men jag hoppas som dig att de inte ska behövas förrens till hösten! ;) Vad bra att färgerna passade dig! Det är de färger jag gillar mest själv oxå så jag hade en massa olika restbitar av garn så jag försökte få ihop det så bra som möjligt! Och fjärilar är sånt som verkligen gör mig glad och påminner om sommar!
SveaLinnea skrev:
SaraLj skrev:Elllaskickat/fått
exitemeskickat/fått
Fryle:skickat/fått
SaraLjskickat/fått
Smultronbarn skickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått
Om jag fattat rätt så har SaraLj fått en avi och Ellla, Smultronbar och Fryle fått paket..?
Bara jag kvar då. :app:
exiteme skrev: Om jag fattat rätt så har SaraLj fått en avi och Ellla, Smultronbar och Fryle fått paket..?
Bara jag kvar då. :app:
Ja, jag har ändrat en gång, sedan har någon citerat fel lista. Ändrar igen:

Elllaskickat/fått
exitemeskickat/fått
Fryle:skickat/fått
SaraLjskickat/fått
Smultronbarn skickat/fått
Snurrfian skickat/fått
Svealinneaskickat/fått
exiteme skrev:
SaraLj skrev:
smycket av en gaffel och smällta pärlplattepärlor
Så coolt halsband! :shock:
jag har vetat testa att göra ett sånt smycke jättelänge och det var kul! :-D :-D :-D

Jag har fått en avi men jag har inte hämtat än...
exiteme skrev:Tycker det är litta dåligt med bilder. Kom igen nu. Vill se alla fina alster!

Själv kommer jag kasta mig på brevlådan imorgon. Hoppas mitt paket kommit då. :app:
Mitt har du ju sett! ;) Och jag glömde bort att ta kort på det jag skickade ... :rodna: Så jag hoppas att Svealinnea kan fixa det! :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?