- ons maj 08, 2013 07:08
SveaLinnea skrev:I jag glömde fota mitt innan jag skickade i äg det. Hoppas det passar mottagaren och att det är framme snart.
Sen måste jag säga att jag blev väldigt glad när jag öppnade mitt paket. Undra hur snurrfian visste att fjärilar är mina favoriter. Koppvärmaren följer mig nu sittandes runt tekoppen varje morgon då jag pendlar. Sittunderlägger passade perfekt i korgstolen på altanen men handledsvärmarna hoppas jag inte behöva använda innan det blir höst . Färgerna passade mig perfekt. TACK!

Vad skönt att det har kommit fram!

Det var så ruggigt när jag höll på och gjorde så det kändes rätt bra med ett par pulsvärmare men jag hoppas som dig att de inte ska behövas förrens till hösten!

Vad bra att färgerna passade dig! Det är de färger jag gillar mest själv oxå så jag hade en massa olika restbitar av garn så jag försökte få ihop det så bra som möjligt! Och fjärilar är sånt som verkligen gör mig glad och påminner om sommar!
Elin 02 & Fredrik 05
Easy Taiga ringsjal, Ringo blåsippa, Didy Julian 4,6 *utlånad* ,Patapum toddler svart, Leo Marin 4,7, Gause linne choklad 5 Men det är knappt någon som används numera.