Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
bild på lysande lampa inlaggd i samma inlägg som första lamp bilden
Användarens profilbild
Av jazoo
Boadicea skrev:
Jinxan skrev:Vilket tyg är det ni har köpt från IKEA? :love: Sarita?
Nä, det hette nåt annat. Det är som en rulle med tyll.
Är det verkligen tyll? Det ser mer ut som organza... :oops:
Men snyggt är det ju hur som helst! :tumup: (Jag hade organza från IKEA i min bröllopskjol!)
Av lilla trasdockan
en rulle á 3m kstade 19:- men visst känns den mer som organza men jag har också för mej att det stod tyll
Användarens profilbild
Av jazoo
Boadicea skrev:
jazoo skrev:
Boadicea skrev:
Jinxan skrev:Vilket tyg är det ni har köpt från IKEA? :love: Sarita?
Nä, det hette nåt annat. Det är som en rulle med tyll.
Är det verkligen tyll? Det ser mer ut som organza... :oops:
Men snyggt är det ju hur som helst! :tumup: (Jag hade organza från IKEA i min bröllopskjol!)
Är rätt säker så att det stod tyll. Men jag är inte 100%... :lol:
Jadåså. :tumup: (Sorry om jag verkade besservissrig, inte min mening)
Av Jinxan
Finns den att köpa nu? :shock: Finns den på ikeas hemsida? :shock: :shock:
Av Jinxan
Boadicea skrev:
Jinxan skrev:Är det dessa?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60188612
I så fall har jag redan flera färger hemma :app:
Japp. Jag har bara sett grön och rosa - finns fler färger? :app:
Jag vet inte om det finns numera, men hemma har jag i alla fall mörklila och orange. Det fanns förut på IKEA och jag köpte för att sätta på verandan, men dom har inte hunnit komma upp ännu, så jag kanske ska göra annat av dom :lol:
Användarens profilbild
Av kamalot
Sent omsider har jag också gjort en tyllampa, av stommen till en adventsstjärna :vågen: Glödlampan i ska bytas, jag gillar inte att ha en värmekälla så nära tyllen. Inte supervarm (lågenergi) men det känns bättre med LED i alla fall, den blir ju inte ens så varm så man inte kan ta i den. Det blir svagare och mysigare ljus också, kanske rentutav så dottern kan ha den som nattlampa.
Bild
Användarens profilbild
Av Trulsamin
kamalot skrev:Sent omsider har jag också gjort en tyllampa, av stommen till en adventsstjärna :vågen: Glödlampan i ska bytas, jag gillar inte att ha en värmekälla så nära tyllen. Inte supervarm (lågenergi) men det känns bättre med LED i alla fall, den blir ju inte ens så varm så man inte kan ta i den. Det blir svagare och mysigare ljus också, kanske rentutav så dottern kan ha den som nattlampa.
Bild

Jättefin :love:

Vad är det för stomme? Är den rund eller nån annan form?
Användarens profilbild
Av kamalot
Trulsamin skrev:
kamalot skrev:Sent omsider har jag också gjort en tyllampa, av stommen till en adventsstjärna :vågen: Glödlampan i ska bytas, jag gillar inte att ha en värmekälla så nära tyllen. Inte supervarm (lågenergi) men det känns bättre med LED i alla fall, den blir ju inte ens så varm så man inte kan ta i den. Det blir svagare och mysigare ljus också, kanske rentutav så dottern kan ha den som nattlampa.
Bild

Jättefin :love:

Vad är det för stomme? Är den rund eller nån annan form?
Den är rund, av hårda "plastband". Jag tror den är till mest för att lampan inte ska nudda adventsstjärnan (som är av papper) :-)
Av tumbler
Bild
:o :app: Oooh, den gillar jag!! Färgerna också!
Användarens profilbild
Av dolvis
dolvis skrev:
Kajsabajsa skrev:
dolvis skrev:Hihi jag har också gjort en... men det blev helt galen. Så jag vet inte om jag vågar visa upp den.
Klart att du vågar :tumup:
Inser just att mitt pixbox ju har kraschat. Så det är nog kört...
Pixbox funkar igen så här kommer min: Om den ser ut som en kjol är det för att den är gjord av en kjol :oops: .
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Lojse
vilka fina lampor.. jag har tusen ideér om jag jag vill göra med alla mina tomma skärmar.. så därför blir inget gjort.. hahaha.. men tyll står på listan iaf!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?