Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

melon skrev:
solängel skrev:
melon skrev:
solängel skrev:Usch vad jag är irriterad nu! Jag har börjat sticka en Annas axelvärmare, fast med lite pärlor på kanten. Så märker jag att pärlorna inte räcker, och de fanns inte på pärlbutiken är i stan. Hittar dem på nätet, på pärldesign, men minsta ordervärde är 250:- :shock: Jag behöver pärlor för 44:-... :( Nu hoppas jag de finns i Ö-vik, annars vet jag inte hur jag ska lösa det.
Om du hittar dem på tex beadplace i Borås eller panduro i Göteborg kan jag hjälpa dig :tumup:
Tack! Men de hade ju en jättebra webshop! Fraktfritt och inget minsta ordervärde! :vågen: Beställde, vet inte om det är rätt, men det borde iaf vara tillräckligt likt!
Toppen! Jag har bara varit i den fysiska butiken och den är rätt maffig, kan man lugnt säga. Ännu en hobby jag inte har råd med :lol:

Hoppas det kommer fort nu!
Hmmm, nä, nu blev jag lite sur på dem också! Inget minsta ordervärde, men däremot tar de ut en "miniorderavgift" på 25:-. Fick jag veta i mailet, det stod inget om det när jag beställde. *mutter* Kollar i Ö-vik imorgon och håller tummarna för att de pärlor jag ska ha finns där.
Användarens profilbild
Av melon
Jag har gjort 6 repetitioner på min Gail nu, jag räknar med att det blir lagom med 7. Snart klar :vågen: :vågen:

solängel: Dålig stil!! :evil: Jag har 3 km till butiken och jag åker gärna dit åt dig och skickar om du inte hittar i din butik.

Lojse: 2 timmar :shock: envisa vantar. Så bra att det gick tillslut iaf.

Bubbi: Det borde väl bete sig som andra animaliska fiber som ull? Dvs borde gå bra att färga. Tror jag :lol:
Jag har kommit en bit på min regnbågscitron nu :D
Bild
Jag börjar undra vad jag gett mig in på, det är hur många maskor som helst på varje varv och tråden är så tunn.

Bubbi: Jag håller med Melon, det borde gå bra. Men jag har aldrig testat själv. Var köper du färg i så fall? Jag har ett grönakrigt alpackagarn som jag inte riktigt gillar färgen på. Jag skulle vilja testa att färga det med någon klar blå färg för att få det mer åt det blåa hållet. :hmm:
Av Ponyo
melon skrev:Jag har gjort 6 repetitioner på min Gail nu, jag räknar med att det blir lagom med 7. Snart klar :vågen: :vågen:

solängel: Dålig stil!! :evil: Jag har 3 km till butiken och jag åker gärna dit åt dig och skickar om du inte hittar i din butik.

Bubbi: Det borde väl bete sig som andra animaliska fiber som ull? Dvs borde gå bra att färga. Tror jag :lol:
Jag blev bara lite orolig eftersom den känns så speciellt. Lite fett. :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Linafelicia: Så fin den blir! Vad är det för garn?
Bubbi skrev:
melon skrev:Bubbi: Det borde väl bete sig som andra animaliska fiber som ull? Dvs borde gå bra att färga. Tror jag :lol:
Jag blev bara lite orolig eftersom den känns så speciellt. Lite fett. :lol:
Jg har färgat garn med ullfett kvar i, och det har gått bra. Jag brukar bara skölja den i lite pissljummet vatten innan färgning.
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:Jag har gjort 6 repetitioner på min Gail nu, jag räknar med att det blir lagom med 7. Snart klar :vågen: :vågen:

Men shit, vad snabb du är :siishah: Du kör förstås inte efter dummies-beskrivningen heller?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:Jag har gjort 6 repetitioner på min Gail nu, jag räknar med att det blir lagom med 7. Snart klar :vågen: :vågen: [/b

Men shit, vad snabb du är :siishah: Du kör förstås inte efter dummies-beskrivningen heller?

Nä, det är för nybörjare :lol:

Jag måste vara snabb om jag ska hinna göra allt jag vill hinna göra innan jag ska börja på det där andra jag vill hinna innan det jag ska hinna innan sommar'n. :roll: :Hahaa: :oops:
melon skrev:Lite stora bilder :lol: på senaste stickningen:

Bild
:heart: :love:
Hur har du gjort dem!?

Åh, tror jag måste läsa på om tvåändsstickning.... Jag ska bara... först. ;)
Användarens profilbild
Av melon
MittNyaJag skrev:
melon skrev:Lite stora bilder :lol: på senaste stickningen:

Bild
:heart: :love:
Hur har du gjort dem!?

Åh, tror jag måste läsa på om tvåändsstickning.... Jag ska bara... först. ;)
Fiskmönster+dissikerat kauninystan+grått ullgarn+tvåändsstickning: fiskvantar :vågen:

Den riktiga beskrivningen blir för lång. Det finns ett par tips om tvåändsstickning i den gamla tråden, precis i slutet. Jag tror jag tipsade om krokmaskan.se där.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?