- ons feb 10, 2010 22:06
Nu är det sista chansen för mig att åka på syfestivalen i Stockholm (medan jag bor i Stockholm) så jag tassar in här och hoppas att jag kan gå.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Lindiwe skrev:Nu är det sista chansen för mig att åka på syfestivalen i Stockholm (medan jag bor i Stockholm) så jag tassar in här och hoppas att jag kan gå.ska ni flytta?
tinaw skrev:Jag kommer på fredagen. Har inte tiderna riktigt klara för mig än, men tänkte i alla fall försöka vara där tidigt.Kommer till stan runt nio, så jag är väl där till tio jag med.
tinaw skrev:tinaw skrev:Jag kommer på fredagen. Har inte tiderna riktigt klara för mig än, men tänkte i alla fall försöka vara där tidigt.Kommer till stan runt nio, så jag är väl där till tio jag med.
MuuM skrev:tinaw skrev:tinaw skrev:Jag kommer på fredagen. Har inte tiderna riktigt klara för mig än, men tänkte i alla fall försöka vara där tidigt.Kommer till stan runt nio, så jag är väl där till tio jag med.
jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.*ställer upp och håller i Jazoos plånbok. Hårt!*
Det jag försöker säga är att jag kanske kommer!
jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.
MuuM skrev:Det betyder ju att hon också måste komma på fredagenjazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.*ställer upp och håller i Jazoos plånbok. Hårt!*
MuuM skrev:Tack! Det uppskattas.jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.*ställer upp och håller i Jazoos plånbok. Hårt!*
Ms Morrison skrev:jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.
kvarnvik skrev:Haha, jag ska ju hålla i din också! Jag kan samla på mig allas plånböcker. Iallafall de som "inte ska köpa något".MuuM skrev:Det betyder ju att hon också måste komma på fredagenjazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.*ställer upp och håller i Jazoos plånbok. Hårt!*
Det jag försöker säga är att jag kanske kommer!![]()
![]()
Det låter ju förresten bra att du ska hålla i Jazoos plånbok och försöka få mig att släppa min fri
MuuM skrev:Men jag ska ju inte hålla i min, du ska ju hjälpa mig att bestämma mig så jag inte velar bort köpchansenkvarnvik skrev:Haha, jag ska ju hålla i din också! Jag kan samla på mig allas plånböcker. Iallafall de som "inte ska köpa något".MuuM skrev:Det betyder ju att hon också måste komma på fredagenjazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger.*ställer upp och håller i Jazoos plånbok. Hårt!*
Det jag försöker säga är att jag kanske kommer!![]()
![]()
Det låter ju förresten bra att du ska hålla i Jazoos plånbok och försöka få mig att släppa min fri
Vem tar min?
Asia skrev:Ja, vi flyttar till Örebro under våren/försommaren. E har fått jobb där och börjar redan i mars (antagligen) men han ska pendla till att börja med.Lindiwe skrev:Nu är det sista chansen för mig att åka på syfestivalen i Stockholm (medan jag bor i Stockholm) så jag tassar in här och hoppas att jag kan gå.ska ni flytta?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?