Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska försöka kolla hur mycket tyg det finns imorgon. Samfrakt och förskottsbetalning är såklart bra för mig eftersom det blir ganska mycket pengar/jobb.

Alla kommer tyvärr inte att få tyg, 116 m tror jag inte finns. Jag såg som sagt 3x14 m och någon packe till kan finnas.
Lojse skrev:
juste, jag skulle kunna ta emot för stockholmarna, om vi är fler, så ska vi nog kunna fixa en träff för att dela ut :D
låter som en utmärkt idé, jag är ganska fleibel med tider framöver!

/maria
Av corona
Knyttet & K skrev:Jag ska försöka kolla hur mycket tyg det finns imorgon. Samfrakt och förskottsbetalning är såklart bra för mig eftersom det blir ganska mycket pengar/jobb.

Alla kommer tyvärr inte att få tyg, 116 m tror jag inte finns. Jag såg som sagt 3x14 m och någon packe till kan finnas.
Då börjar vi så.
Knyttet kollar vad som finns, gör en ny lista på de som får tyg och så kan vi/ni/de gå ihop med betalning och samfrakt :tumup:

Underbart att du tar dig tid Knyttet :heart:
Knyttet & K skrev:Jag ska försöka kolla hur mycket tyg det finns imorgon. Samfrakt och förskottsbetalning är såklart bra för mig eftersom det blir ganska mycket pengar/jobb.

det är 28 personer som vill ha. så är det juh 1,5 meter / person om det finns 3x14 meter, frågan är om de som anmält intresse "nöjer" sig med 1,5 meter var?
Emmiez skrev:

det är 28 personer som vill ha. så är det juh 1,5 meter / person om det finns 3x14 meter, frågan är om de som anmält intresse "nöjer" sig med 1,5 meter var?
För mig räcker inte 1,5 meter till det jag tänkte göra, men visst, 2,5 meter kan jag "nöja" mig med. Helst brunt. 8)
Jag skulle vilja ha så mcyket som möjligt eftersom jag har mina 3 barn i åtanke när jag ska sy :wink: men undrar innan jag säger en siffra hur brett tyget är? Har kanske missat det någonstans i tråden, men hittade det inte så jag frågar.
LumLumLum önskar 3 meter. Färg i rangordningen brun, röd, grå, marin, men egentligen spelar det inte så stor roll
myralea vill ha 3 meter grått, 2 meter brun
silent_angel vill ha 2 meter grått, 2 meter brun + 1 meter marin
teres 3-4 m minst beroende på färg
anxy3 meter marin, 3 meter röd,1 meter brun går bra att samfrakta med emminez
Ms Morrison vill gärna ha 2m brunt och 2m grått.
Suskiv - Önskar 4 meter, färg har ingen betydelse.
Elin J - vill ha 5 meter helst brunt men annars grått
Alecsandra 2m grått, 2m brunt ev 1m marin/rött
Humleblomster Önskar 4 meter, färg spelar ingen roll.
Pankeia vill ha 5 meter cirkus, färgprio grå, röd, brun, marin hellre bara en färg än mindre bitar
Liten Vus2 meter av varje färg, färgprio: brun, röd, grå.
zandrama ca 4-6 m, brunt, rött, grått, marint

Emmamedhunden2m grått, brunt 2m om det finns, annars annan färg 1m
melon önskar totalt 4 meter, färg brun, röd, grå i den ordningen.
emelianna önskar 4 meter, helst brun annars nån annan färg :)
tesoj önskar 4 meter, färg spelar ingen roll
petwol önskar 2m marin samt 2m grå
Sockertopp önskar 3 meter, helst röd och annars i ordningen brun, grå, marin, 1-meters-bitar av olika färg går bra om det inte finns sammanhägande
ernamalin önskar 4meter, färg spelar ingen större roll (helst grå och röd)
sus (?)
Mamma Eli önskar 3 meter brunt, 3 meter rött & 3 meter marint. Finns inget av de nämnda så 3 meter grått.
lojse önskar 1m av vadera färg: röd , grå, brun
corona vill ha två meter. rangordning: brunt, rött, marin, grått
emmiezvill ha tre meter. rangordning: rött, grått, marin, brun
dsjohanna önskar tre meter brunt, om det inte finns kvar annan färg i ordningen grå, röd, marin
Kosmosvill ha två meter: brunt

Eftersom det kommer att "fattas" så mycket tyg så hoppar jag av. Kommer knappast ha tid att sy av den i höst ändå, bättre då att någon som har tid och kanske också större behov får lite mer. 4 meter extra finns nu att dela på.
Mamma Eli skrev:Jag skulle vilja ha så mcyket som möjligt eftersom jag har mina 3 barn i åtanke när jag ska sy :wink: men undrar innan jag säger en siffra hur brett tyget är? Har kanske missat det någonstans i tråden, men hittade det inte så jag frågar.
Jag frågade innan och jag tror svaret var tubstickat på ca 60 cm dvs ung 120 uppklippt.
Nu har jag gått igenom alla packar och tyvärr fanns det inte så mycket kvar. Jag hittade 12 m brun ulltrikå, ca 60 cm bred rundstickad och två x 15 m marinblå , ca 40-45 cm bred rundstickad. Jag själv ska ha 2 m brun, men kan avvara 2 m marinblå som jag har hemma, ev någon meter till.
[quote="solängel"]LumLumLum önskar 3 meter. Färg i rangordningen brun, röd, grå, marin, men egentligen spelar det inte så stor roll
anxy3 meter marin, 3 meter röd, går bra att samfrakta med emminez
Pankeia vill ha 5 meter cirkus, färgprio grå, röd, brun, marin hellre bara en färg än mindre bitar

Sockertopp önskar 3 meter, helst röd och annars i ordningen brun, grå, marin, 1-meters-bitar av olika färg går bra om det inte finns sammanhägande
sus (?)
Mamma Eli önskar 3 meter brunt, 3 meter rött & 3 meter marint. Finns inget av de nämnda så 3 meter grått.
emmiezvill ha tre meter. rangordning: rött, grått, marin, brun
dsjohanna önskar tre meter brunt, om det inte finns kvar annan färg i ordningen grå, röd, marin

ändrar beställningen lite
tar bort.

LumLumLum önskar 3 meter. Färg i rangordningen brun, röd, grå, marin, men egentligen spelar det inte så stor roll
anxy3 meter marin, 3 meter röd, går bra att samfrakta med emminez

sus (?)

ändrar beställningen lite[/quote]
Knyttet & K skrev:Nu har jag gått igenom alla packar och tyvärr fanns det inte så mycket kvar. Jag hittade 12 m brun ulltrikå, ca 60 cm bred rundstickad och två x 15 m marinblå , ca 40-45 cm bred rundstickad. Jag själv ska ha 2 m brun, men kan avvara 2 m marinblå som jag har hemma, ev någon meter till.
Jag är fortfarande intresserad av tre meter brun.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?