Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket av följande vill du byta i aug/sept månads GDS-byte?

Förkläde
10
48%
Sockar/Vantar
11
52%
binaem Ej sänt -Fått
Britt Ej sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Sänt -Ej fått
Liten vus Ej sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa Ej sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Smultronbarn Ej sänt -Ej fått
Solängel Sänt -Ej fått
teres Ej sänt -Ej fått
tk81 Ej sänt -Ej fått
binaem skrev:Har fått jättefina vantar idag av Fryle - underbara :tumup: Sitter och klurar på hur sjutton de är gjorda?

Bild
Kul att du gillar dem! De är kanske inte så färgglada som jag tänkt egentligen skulle passa dig, men som maken sa: rött är ju i alla fall en färg... Tekniken heter kontstickning (efter gammaldags näverkontar) och ser mer avancerad ut än den är (sånt gillar jag). Dock är det lite tidsödande.
Fryle skrev:
binaem skrev:Har fått jättefina vantar idag av Fryle - underbara :tumup: Sitter och klurar på hur sjutton de är gjorda?

Bild
Kul att du gillar dem! De är kanske inte så färgglada som jag tänkt egentligen skulle passa dig, men som maken sa: rött är ju i alla fall en färg... Tekniken heter kontstickning (efter gammaldags näverkontar) och ser mer avancerad ut än den är (sånt gillar jag). Dock är det lite tidsödande.
menar du att du stickat flera långa remsor och sen "flätat" dom? :hmm:
*söka på google*
Emmiez skrev:
Fryle skrev:

Bild
menar du att du stickat flera långa remsor och sen "flätat" dom? :hmm:
*söka på google*
eller inte alls :roll:
Emmiez skrev: menar du att du stickat flera långa remsor och sen "flätat" dom? :hmm:
*söka på google*
eller inte alls :roll:[/quote]
Nej, jag tar inte av garnet alls under arbetets gång, förutom när jag gör tummen. Jag stickar små sammanhängande rutor och sedan plockar jag upp maskor på rutornas sida för att sedan sticka ihop dem med rutorna.

Det var ingen bra förklarnig, märker jag, men så bra det går så här dags på dygnet.
Fryle skrev:
Emmiez skrev:
Emmiez skrev: menar du att du stickat flera långa remsor och sen "flätat" dom? :hmm:
*söka på google*
eller inte alls :roll:
Nej, jag tar inte av garnet alls under arbetets gång, förutom när jag gör tummen. Jag stickar små sammanhängande rutor och sedan plockar jag upp maskor på rutornas sida för att sedan sticka ihop dem med rutorna.

Det var ingen bra förklarnig, märker jag, men så bra det går så här dags på dygnet.
det där fattade jag inte alls :lol:

men jag hittade en beskrivning, har inte kollat jättenoga på den men fattar ungefär iallafall :) http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 14&d_id=19
Fryle skrev:

Bild
Jättefina! :D
Det roliga är att jag tänkte direkt på en sån där flätad sockerskål när jag såg bilden... :lol:

Känns dock som om jag har en lååång bit kvar innan jag vågar mig på att försöka nåt liknande... 8)

Bild
JÄTTEFINA! :love:
Och jag som tycker min variant tar tid... Fast det är klart, jag hade nog varit klar om garnet räckt till par ett. Och om jag inte glömt spegelvända mönstret till par två...
solängel skrev:Min mottagare var in senast igår... Jag skickade ju i måndags, så det borde verkligen kommit fram. :(
:( hoppas den inte försvunnit, när skickade du?

skicka pm till din mottagare o se om nåt hänt?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?