Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
för mej spelar det ingen roll!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Stream skrev:
Knyttet & K skrev:Jag vill helst ha en julklapp som är till mig! :D
:iagree: Samma här :D
Jag också, det här blir enda julklappen jag får. Vi köper bara klappar till barnen och inga till varandra.
Användarens profilbild
Av karro54
För mig spelar det ingen roll vem klappen är till. Till mig eller barnen det är lika roligt vilket.
Användarens profilbild
Av miom
Jag var så säker på vad jag skulle pyssla ihop men nu känner jag mig jätteosäker :oops: Tänk om det inte passar eller faller i smaken. Vad läskigt det blev plötsligt.........
Av nemos mamma
Maddemoa skrev:Det hade varit roligt med något till mig själv men det går lika bra med något till barnen.
:D
Av nemos mamma
nemos mamma skrev:
Maddemoa skrev:Det hade varit roligt med något till mig själv men det går lika bra med något till barnen.
:D
jag håller med alltså :D (kan inte alla smilies :D )
Av Emmiez
miom skrev:Jag var så säker på vad jag skulle pyssla ihop men nu känner jag mig jätteosäker :oops: Tänk om det inte passar eller faller i smaken. Vad läskigt det blev plötsligt.........
:iagree: men jag tror nog att det blir bra ändå. jag hoppas att mottagaren blir glada för vad hon får :heart:
Användarens profilbild
Av lotti
miom skrev:Jag var så säker på vad jag skulle pyssla ihop men nu känner jag mig jätteosäker :oops: Tänk om det inte passar eller faller i smaken. Vad läskigt det blev plötsligt.........
Ja, det är ju lite läskigt men jag tror att de som är med här uppskattar vad det än blir :D ....den du ska skicka till var en av dem som inte skrev något om sig själv så då blir det ju lite extra svårt!!! Kanske kan du fråga någon att vara bulvan till dig och få mer info!!? :wink:
Användarens profilbild
Av Sassi
Nu ska här pysslas!

Oh, Lotti vilket jobb du gjort med alla PM!
Såg vilken tid du fått i väg dem....

Sova kan man göra när man blir gammal :D

Som svar på om man vill ha julklapp till sig själv eller familjen. Mig spelar det ingen roll.
Vad som hellst blir kul. Det är själva överaskningen jag ser fram emot!
Användarens profilbild
Av Annika E
För mig spelar det ingen roll om det är till mig eller nåt barn. Jag blir glad över vad som helst. Skickaren har helt fria tyglar ang. allt! :) Surprise me! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av annikar
Jag blir också glad vare sig julklappen är till mig eller till familjen!

Glömde visst att skriva vad jag gillar i PM:et :hmm: Fast jag gillar ju det mesta, är frusen av mig. Och så gillar jag att sy, sticka, virka och pyssla. Färgglada saker uppskattas :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?