Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mosan skrev:Jag är klar med min Rockefeller! Jag är så nöjd! Och bebisen ska få en matchande tröja!Snygg!![]()
Kaffemoster skrev:Idag fick jag påfyllning på mitt sockgarn!Ponyo skrev:Fast jag läste idag i bloggen att hon glömt lösenordet till mailkontot som jag skickade tillKaffemoster skrev:På syfestivalen köpte jag allt sockgarn (5 nystan) som de hade av en utställare, och tänkte mig en tröja. "Vi har mer hemma - det är bara att du ringer" fick jag höra (de har lagt ner sin webbutik) så jag köpte garnet och började sticka en tröja. Kroppen är färdig och första ärmen mer än halvfärdig.Jobbigt
Jag ringde förra helgen och fick säga vad jag behövde, de skulle skicka. I förrgår letade jag fram en mailadress och mailade och frågade.
Jag har fortfarande inte hört något. De har nog iofs en hel del med livet i övrigt just nu, så jag ska liksom inte klaga på dem. Men det känns lite tråkigt om jag inte skulle kunna göra färdigt tröjan som jag är så nöjd med.
Men iofs, jag har bara bra erfarenheter från deras webshop, så garnet kommer säkert! Men jag hade ju velat ha det förra veckan.
Så nu har jag mailat igen, till den nya adressen hon angav. Det känns ju som att det finns större chans till svar då!
solängel skrev:Tror inte jag förstår vad du menar med tomathälar...Sånna här hälar!![]()
glis skrev:Vadå för pod??Stickpodden. Två tjejer från Kalmar som sitter i en garderob varje lördag och pratar stickning, de är ganska vanliga och jättehärliga.
melon skrev:Åh spännande! Det ska jag lyssna på i bilen nu på väg hemglis skrev:Vadå för pod??Stickpodden. Två tjejer från Kalmar som sitter i en garderob varje lördag och pratar stickning, de är ganska vanliga och jättehärliga.
(i avsnitt 6 nämner de min blogg)
Ponyo skrev:Tack för gula garnet MelonSnyggt!
Nu är mina ulljeans klara. Superdålig bild. Får ta ny bättre imorgon.
Ponyo skrev:Tack för gula garnet MelonMen så söta
melon skrev:Vad mjukt det var. Vad är det för garn?Ponyo skrev:Tack för gula garnet MelonMen så söta
![]()
Kul att garnet kom till användning.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?