Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Bubbi skrev:Jag måste klickat på en blogg härinne igår och glömt bort den, och därinne hittade jag denna underbara skapelse:
Bild

En citron i blått :love:
Nu minns jag. Det var ju din lärares blogg Melon :lol:
Hälsa henne att om hon vill sälja sin blåa citron så är jag helt klart intresserad (hon verkar inte gilla den)
Av Britt
Edith skrev:Måste ju visa vad jag äntligen har blivit klar med! :D

Den är inte till mig utan till maken, som drar stl small... och det gör inte jag ens utan mage. :lol:

Bild

Stickad i Drops Merino Extra Fine - helt underbart att både sticka och ha på sig!
:love: Hur fin som helst!
Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:
Bubbi skrev:Jag måste klickat på en blogg härinne igår och glömt bort den, och därinne hittade jag denna underbara skapelse:
Bild

En citron i blått :love:
Nu minns jag. Det var ju din lärares blogg Melon :lol:
Hälsa henne att om hon vill sälja sin blåa citron så är jag helt klart intresserad (hon verkar inte gilla den)
Det ska jag göra :lol:
Användarens profilbild
Av ellla
Åh, jag blev så besviken idag. jag hade beställt en del grejer från internet och så får jag bara en del av det jag beställt! Fast jag väntat på leveransen för att de skulle få in en del av sakerna...
*suck*
Klart att det var de saker jag ville ha NU som inte kom...
melon skrev:
zandrama skrev:Hur länge ska man vänta på orderbekräftelse från Yll&Tyll innan man ringer för att höra om ordern kom fram?
Ett par, tre vardagar. Men jag är kanske ganska otålig :lol:
Då borde det vara okej imorgon då. Jag la beställningen i söndags. Jag är också rätt otålig.
Användarens profilbild
Av melon
I två vintrar har jag nu gått i halvvantar med fingervantar under. Länge har jag intalat mig att nästa par vantar, nästa par är till mig. Men så har det alltid kommit födelsedagar och önskemål emellan, så mina har fått vänta. Nu har jag äntligen fått mig ett par stickade vantar. De är tvåändsstickade i tvåtrådigt grått ullgarn och en snutt kauni EQ. Jag provade dem en dag, och insåg snabbt att tumvantar inte är något för mig. Jag måste ju ta av dem hela tiden när jag ska ta fram busskort eller skicka sms eller hjälpa barnen och då blir jag kall... Så nu lägger jag dem i lådan och hoppas att jag kommer på någon som de kan passa på.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:I två vintrar har jag nu gått i halvvantar med fingervantar under. Länge har jag intalat mig att nästa par vantar, nästa par är till mig. Men så har det alltid kommit födelsedagar och önskemål emellan, så mina har fått vänta. Nu har jag äntligen fått mig ett par stickade vantar. De är tvåändsstickade i tvåtrådigt grått ullgarn och en snutt kauni EQ. Jag provade dem en dag, och insåg snabbt att tumvantar inte är något för mig. Jag måste ju ta av dem hela tiden när jag ska ta fram busskort eller skicka sms eller hjälpa barnen och då blir jag kall... Så nu lägger jag dem i lådan och hoppas att jag kommer på någon som de kan passa på.

Bild

Bild
Vilka fantastiskt fina vantar! Om du någongång vill ge bort en riktigt fin present tar du bara upp dem ur lådan. Eller så väntar du in att barnen växer i dem, vilket nog händer fortare än du anar.
melon skrev:I två vintrar har jag nu gått i halvvantar med fingervantar under. Länge har jag intalat mig att nästa par vantar, nästa par är till mig. Men så har det alltid kommit födelsedagar och önskemål emellan, så mina har fått vänta. Nu har jag äntligen fått mig ett par stickade vantar. De är tvåändsstickade i tvåtrådigt grått ullgarn och en snutt kauni EQ. Jag provade dem en dag, och insåg snabbt att tumvantar inte är något för mig. Jag måste ju ta av dem hela tiden när jag ska ta fram busskort eller skicka sms eller hjälpa barnen och då blir jag kall... Så nu lägger jag dem i lådan och hoppas att jag kommer på någon som de kan passa på.

Bild

Bild
Wow vilka snygga! :love: :love:

Jag är precis tvärtom, jag gillar inte fingervantar. Jag blir iskall om fingarna och händerna oavsett om det är tjocka skidhandskar eller tunna stickade fingervantar, så jag använder bara tumvantar. Är det riktigt snorkallt har jag stickade fingervantar under och så tjocka tumvantar utanpå.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?