Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elsa
melon skrev:Vet ni vet ni vet ni? Jag är med på knittys blogg!!! Virkat men ändå, knitty är ju en stickblogg :hide:
Det är du så väl värd! :heart: Jag är så imponerad över allt du gör. Du sprudlar ju av kreativitet och underbara idéer. En sann inspirationskälla! :urule:
melon skrev:Vet ni vet ni vet ni? Jag är med på knittys blogg!!! Virkat men ändå, knitty är ju en stickblogg :hide:
:app:
Användarens profilbild
Av melon
Tack för alla era komplimanger! Det är jätteroligt verkligen :vågen: :heart:

Juliusdotter: Dina vantar är jättemysiga. Är det räta och aviga sektioner som gör bubbelvarv?

Bubbi: Din fiskmössa blev jättefin! :love: :love: Men tar det inte rackarns lång tid att tvåändssticka en mössa? Jag skulle så gärna vilja men vet inte om jag håller ut... Det är viktigt att det blir rätt storlek va, för den blir lite mer stum än en som är stickad "vanligt"?
Av Ponyo
melon skrev:Tack för alla era komplimanger! Det är jätteroligt verkligen :vågen: :heart:

Juliusdotter: Dina vantar är jättemysiga. Är det räta och aviga sektioner som gör bubbelvarv?

Bubbi: Din fiskmössa blev jättefin! :love: :love: Men tar det inte rackarns lång tid att tvåändssticka en mössa? Jag skulle så gärna vilja men vet inte om jag håller ut... Det är viktigt att det blir rätt storlek va, för den blir lite mer stum än en som är stickad "vanligt"?
Tack!
Jag tyckte att den gick riktigt snabbt. Nu valde jag ett tjockt garn med flit (stickade med 5:or). Fick sticka om mudden några gånger för att få rätt stickfasthet, men sedan rullade det på. Den är inte så stum som man skulle kunna tro.
Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:
melon skrev:Tack för alla era komplimanger! Det är jätteroligt verkligen :vågen: :heart:

Tack!
Jag tyckte att den gick riktigt snabbt. Nu valde jag ett tjockt garn med flit (stickade med 5:or). Fick sticka om mudden några gånger för att få rätt stickfasthet, men sedan rullade det på. Den är inte så stum som man skulle kunna tro.
Då ska jag nog våga börja ändå :app:
Användarens profilbild
Av melon
noranora skrev:Fast nu har jag en fråga igen. Engelska förkortningen ssk (slip slip knit) vad heter den på svenska?
Vad jag vet så finns det inget svenskt ord för den. Men jag lovar inget :lol: det vore skoj att få reda på.
melon skrev:
noranora skrev:Fast nu har jag en fråga igen. Engelska förkortningen ssk (slip slip knit) vad heter den på svenska?
Vad jag vet så finns det inget svenskt ord för den. Men jag lovar inget :lol: det vore skoj att få reda på.
Men brukar man mer förklara den i ord i svenska beskrivningar då? (Eller förekommer den inte?)
Användarens profilbild
Av melon
noranora skrev:
melon skrev:
Men brukar man mer förklara den i ord i svenska beskrivningar då? (Eller förekommer den inte?)
Luddigt svarat, ursäkta. Nej, jag har inte sett den förekomma i någon beskrivning (men jag stickar inte så jätteofta efter svenska beskrivningar så vi ska nog kanske inte alls bry oss om vad jag säger :lol: )
Användarens profilbild
Av ellla
melon skrev:
noranora skrev:
melon skrev:
Luddigt svarat, ursäkta. Nej, jag har inte sett den förekomma i någon beskrivning (men jag stickar inte så jätteofta efter svenska beskrivningar så vi ska nog kanske inte alls bry oss om vad jag säger :lol: )
Men vaddå? sticka samman två i främre maskbågen har jag nog stött på... tror jag...
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?