Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Annika80 skrev:Ok, jag ska rota fram hur mycket jag har av det bruna, får se om du får ngt svar på mönstrat =)Lilla trollets mamma skrev:Ja mönstrad vore ju kul, men brun kan vara intressant med
*hoppar in här, hoppas det är ok*
Elefanttyget![]()
är ju tokfint, jag har lite gul, röd, offwhite och brun velour (neanobelle, helt nytt, kan fota senare), är du intresserad av någon av färgerna eller vill du ha mönstrad velour?
Elefanttyget är begagnat, tror det har varit ett underlakan till barnsäng från början.
ernamalin skrev:Det är nog gansk astort, ska kika närmare. Paxat åt dig tillsvidareflorin skrev:Här är några av de tyger jag vill byta bort...
Bättre bilder finns här http://www.flickr.com/photos/21044942@N ... 051082288/
Åååååååååååååh, käraste florin säg att jag får paxa "lappteknikstyget", det som är i tredje raden uppifrån, andra från vänster.
Hur stort är det?
Ska försöka kika i morgon vad jag kan erbjuda istället
florin skrev:Annika 80: Jag vill gärna byta till mig det rosa-blommiga till vänster. Vad vill du ha????Åh
ernamalin skrev:Inte mycketmarlene skrev:eller hur?!florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Oväntat
florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!
Annika80 skrev:florin skrev:Annika 80: Jag vill gärna byta till mig det rosa-blommiga till vänster. Vad vill du ha????ÅhJag kan nog tänka mig det rosa blommiga längst ner till vänster på bild
![]()
Hm, jag kan kontrollera tyget lite bättre och mäta imorgon, ev kan du få hela biten.
Vet inte vad jag skulle göra med det![]()
Men jag räddade det från svärmor som tänkte slänga det
florin skrev:McMorrigan: Du är inte intresserad av nått av det jag visade ovan? Vad kan jag annars locka med? Är villig att byta mot mer tyg än jag får av dig, vill verkligen ha det där tyget!!!!Nja..... Tyvärr var det faktiskt inget som jag riktigt gillade där.
marlene skrev:ernamalin skrev:Inte mycketmarlene skrev:eller hur?!florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Oväntatvill man fresta florin tar man till äppeltyg
McMorrigan skrev:Såna där äppeltyger skulle jag nog kunna gå över eld förflorin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Kunde nästan tänka mig det!
![]()
Jag ska mäta o kolla hur det var med fläcken/fläckarna......
florin skrev:Kan bara hålla med! Men det är lite för fullt här hemma ....marlene skrev:ernamalin skrev:Inte mycketmarlene skrev:eller hur?!florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Oväntatvill man fresta florin tar man till äppeltyg
McMorrigan skrev:Såna där äppeltyger skulle jag nog kunna gå över eld förflorin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Kunde nästan tänka mig det!
![]()
Jag ska mäta o kolla hur det var med fläcken/fläckarna......![]()
Haha, när men ärligtalat så är de där äpplena så sjukt underbara att jag hjärtat slår lite extra när jag tittar på tyget
McMorrigan skrev:Det är det hos mig oxå, har två överfulla garderober, två fulla hyllplan och 6 banankartonger med tygflorin skrev:Kan bara hålla med! Men det är lite för fullt här hemma ....marlene skrev:ernamalin skrev:Inte mycketmarlene skrev:eller hur?!florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Oväntatvill man fresta florin tar man till äppeltyg
![]()
Haha, när men ärligtalat så är de där äpplena så sjukt underbara att jag hjärtat slår lite extra när jag tittar på tyget
florin skrev:McMorrigan skrev:Det är det hos mig oxå, har två överfulla garderober, två fulla hyllplan och 6 banankartonger med tygflorin skrev:Kan bara hålla med! Men det är lite för fullt här hemma ....marlene skrev:ernamalin skrev:Inte mycketmarlene skrev:eller hur?!florin skrev:äPPELTYGET VILL JAG JÄTTE GÄRNA HA!!!!!Oväntatvill man fresta florin tar man till äppeltyg
![]()
Haha, när men ärligtalat så är de där äpplena så sjukt underbara att jag hjärtat slår lite extra när jag tittar på tygetÅ mer är på väg
Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?