Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Tack! Tack!

Jag hör av mig efter helgen och kan kanske komma förbi någon dag.....är ju hemma på dagarna och skall du vara hemma med M så kanske jag kan få komma förbi på en kaffe ;-)
Användarens profilbild
Av Summer
naimiez skrev:Tack! Tack!

Jag hör av mig efter helgen och kan kanske komma förbi någon dag.....är ju hemma på dagarna och skall du vara hemma med M så kanske jag kan få komma förbi på en kaffe ;-)
"Tyvärr" mår jag utmärkt och är på jobbet på dagarna, men man kan fika där...

KajsaW :lol: :lol: :lol:

Men snacka om att det är jobbigt att klippa, livrädd för att klippa fel :oops: Har klippt dom 2 lätta tygerna ikväll... (lila tryck). Min man skakar på huvudet och undrar vad jag gett mig in på :D
Av Summer@work
Jag har klippt allt utom det turkosa med bruna kaniner. Det kom lite illa dålig foglossning emellan. Ska försöka få det klart idag.

MEN det vita med bruna kaniner är missfärgat, det har mörka fält här och där både på fram och baksidan. Jag ska kolla även dom andra tygerna och se om det förekommer på något mer, det var väldigt tydligt på det vita.

Jag har fått svar från Jenny och hon föreslår att man provar att tvätta det vita med bruna kaniner. Jag kan provtvätta min bit i kväll. Annars så är det antagligen så mycket fläckar så jag behöver skicka tillbaka allt. Annars kan hon inte reklamera i sin tur. Det var fläckar å alla bitar och det är möjligtvis så att jag kan klippa ut fläckfria kortare bitar...

Det benvita kommer inom två veckor (och mer benvit med bruna kaniner). Ingen extra frakt tillkommer och man kan beställa ytterligare 6,5m inom samma frakt. Hur vi ska slåss om dessa meter vet jag inte, men jag själv är kär i det benvita med bruna kaniner :D Ni borde ju hinna se ert tyg innan de två veckorna i alla fall...
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag kan hjälpa att klippa nästa vecka ;-) om du vill ;-) båda dag- och kvällstid ;-) Jag kan vara intresserad av 1 m helt brunt......
Användarens profilbild
Av Summer
Just nu går 1m benvit med bruna kaniner i tvättmaskinen. Jag hoppas att fläckarna försvinner.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag försvinner till Stockholm imorogn till söndag och har inte mycket uppkoppling......hör av mig i nästa vecka ;-) Kram!
Användarens profilbild
Av Summer
naimiez skrev:Jag försvinner till Stockholm imorogn till söndag och har inte mycket uppkoppling......hör av mig i nästa vecka ;-) Kram!
Borde gå bra att hämta då du kommer tillbaka! :D Ha det så trevligt!
Användarens profilbild
Av Summer
Jag har provtvättat nu och det verkar gå bort! Ska dubbelkolla imorgon då det har torkat men det känns lovande!
Av Summer@work
Jag var utan internet igår och vet inte om det kommit upp igen idag. Jag kan inte läsa min mail heller eftersom jag inte har lösenordet med till jobbet....

Annars vill jag gärna bli av med lite tyg nu :D

Fläckarna verkar gå bort i tvätten. Ser ni fläckar på ert tyg, tvätta det och berätta om det inte gick bort. Jag har sett fläckar på det vita med lila kaniner också.

Minns inte om jag mailat ut mitt telenr eller inte...
Av JoJsMamma
pm:ar mailadress!
Användarens profilbild
Av Summer
Lista över dom som vill ha mer tyg:

Summer: Benvit med bruna kaniner ca 1,5m
Naimez: Lite brunt (har jag för mig)
Nettan: Enfärgat turkost 0,5m

Någon annan som vill ha mer?

Någon som vill hämta sitt tyg denna veckan? Jag är ju hemma på kvällstid och på jobbet dagtid. Jag kan ställa ut påse med tyg också.

Vem vill ha tyget skickat?
Användarens profilbild
Av Sedum
Summer skrev:Lista över dom som vill ha mer tyg:

Någon som vill hämta sitt tyg denna veckan? Jag är ju hemma på kvällstid och på jobbet dagtid. Jag kan ställa ut påse med tyg också.

Summer skrev:Lista över dom som vill ha mer tyg:

Jag lägger till mig! :-)
KajsaW: 1 m turkost med bruna kaniner ((troligtvis turkos med bruna kaniner i annat fall vitt med bruna kanininer, men mailade dig Summer!!!)
Användarens profilbild
Av Anna
KajsaW: 1 m turkost med bruna kaniner
Anna: 1.5 meter brunt (om det finns utrymme för det)

Jag vet inte om jag hinner hämta i veckan, fredag kanske. Eller om du träffar Frida så kankse jag kan hämta där för det är lite närmare. Jag återkommer.
Användarens profilbild
Av naimiez
Naimez: Brunt 1 m
KajsaW: 1 m turkost med bruna kaniner
Anna: 1.5 meter brunt (om det finns utrymme för det)
Naimiez: 1 m turkos om det går in ;-) annars enbart brunt
Senast redigerad av naimiez den mån jun 09, 2008 22:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Summer
Det enda problemet om det önskas mer tyg än vad som ryms gratis är att dom som är sena får betala överskjutande frakt... Så om ni först vill ha lite tyg och kommer på att ni vill ha lite till så lägg till lite till sist i listan....

På fredag så ska jag lämna i högsbo och kan åka förbi öppnis/Anna. Men jag vet inte när öppnis öppnar, jag åker nog förbi (förhoppningsvis) före kl 9. Ska Anna till öppnis? Vill någon hämta där? Är det fortfarande öppnis?

Jag har inga problem med att lämna tyg till Apelsin. Hon bor ju inne i stan och är säkert mer anträffbar än vad jag är :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?