Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Puffar lite. Är det fler som vill beställa så kan jag skicka in erat namn i en beställning.
Jag bygger en liten lista och har för närvarandet Buscilla och Asereth på listan. Fler som vill vara med?

Jag skickar mailet efter vi ätit middag här. Dvs kring 18 när barnen ser Bolibompa. Så vill ni vara med skicka mig ett pm med ert namn och om ni vill ha bara knapp-pressen eller om ni vill ha extra knappar med innan 18 så hinner ni vara med.
Senast redigerad av zmurfan den tis nov 20, 2007 14:25, redigerad totalt 1 gånger.
Av Emmiez
:vågen: zmurfan e ju jättesnäll :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Efter lite mail-korrespondans med Clare under eftermiddagen så har vi kommit överrens om att jag lägger inte ordern på mini-knapp-pressar och knappar förrän på Fredag.

Så är det ännu fler som vill vara med och shoppa så skicka ditt namn + adress + om du vill ha bara pressen och de knappar som ingår där eller om du vill ha extra knappar med och isåfall vilka färger du vill ha.

Slutdatum innan jag skickar in beställningen till Clare blir Fredag kl.18.00
Efter det klockslaget kommer jag att sätta mig och skriva ihop beställningen och skicka iväg den till henne.

OCH för att klargöra det hela.
NI som beställer betalar till mig. Ni betalar det ni ska ha samt frakten från Clare hem till er. Jag kommer skicka ut ett pm till var och en när jag vet exakt hur mycket ni ska betala.
OCH Clare skickar direkt till er adress.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har beställt lite knappar från SnapStore. Vet ju inte när de kommer dock och har ännu inte pressen här heller. Jag beställde 200 knappar tror jag och det gick på $16,50 tror jag. Så jag chansade lite......Håll tummarna för att de passar :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sockertopp skrev:Jag har beställt lite knappar från SnapStore. Vet ju inte när de kommer dock och har ännu inte pressen här heller. Jag beställde 200 knappar tror jag och det gick på $16,50 tror jag. Så jag chansade lite......Håll tummarna för att de passar :)
Är de lika stora som de på babyheavens bindor så passar de inte i pressen. Tyvärr. Lite av knappen hamnar utanför så om man trycker till hårt kan man nog trycka sönder knappen skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Men vad är det för strl. på babyheavens bindor då..... Det här var strl. 14. Jag ville veta om de passar iaf 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sockertopp skrev:Men vad är det för strl. på babyheavens bindor då..... Det här var strl. 14. Jag ville veta om de passar iaf 8)
babyheavens är strl 16. Har du köpt strl 14 så passar de, de jag har fått hem med pressen är strl 14. Enligt all sköns kontrollmätningar hit och dit och kontrollerande på nätet på flertalet olika sidor. :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
zmurfan skrev:
Sockertopp skrev:Men vad är det för strl. på babyheavens bindor då..... Det här var strl. 14. Jag ville veta om de passar iaf 8)
babyheavens är strl 16. Har du köpt strl 14 så passar de, de jag har fått hem med pressen är strl 14. Enligt all sköns kontrollmätningar hit och dit och kontrollerande på nätet på flertalet olika sidor. :)
Ja jag gick ju på vad du skrivit tidigare i tråden ;)

Det enda är ju att det står att bara 'capsen' är strl. 14.....de andra delarna är 16. Vad tror du?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sockertopp skrev:
zmurfan skrev:
Ja jag gick ju på vad du skrivit tidigare i tråden ;)

Det enda är ju att det står att bara 'capsen' är strl. 14.....de andra delarna är 16. Vad tror du?
capsen var den släta sidan va? så länge den är strl 14 så funkar det. och strsl 16 "innerdelar" passar med strl 14 caps läste jag nånstans. snoret i hjärnan har förträngt vart.

Så då borde dina knappar funka med den pressen.
Användarens profilbild
Av mymlan
Jag har skickat en beställning via Zmurfan. Bl.a. 100 röda knappar. Om ngn vill dela den förpackningen med mig (fanns ju bara storpack i den färgen o jag har köpt av de andra färgerna med) så säg till!!
Användarens profilbild
Av knutis
mymlan skrev:Jag har skickat en beställning via Zmurfan. Bl.a. 100 röda knappar. Om ngn vill dela den förpackningen med mig (fanns ju bara storpack i den färgen o jag har köpt av de andra färgerna med) så säg till!!
Jag kan dela med dig, vad kostar det?
Användarens profilbild
Av zmurfan
För tillfället har jag en lista på 12 personer som ska beställa mini-knapp-press och knappar.

Är det fler som vill beställa? Skicka ett pm till mig med ditt namn, adress och om du vill köpa bara knapp-press eller extra knappar med (ange hur många och vilka färger isåfall).

På fredag skickar jag beställningen. :)
Användarens profilbild
Av mymlan
knutis skrev:
mymlan skrev:Jag har skickat en beställning via Zmurfan. Bl.a. 100 röda knappar. Om ngn vill dela den förpackningen med mig (fanns ju bara storpack i den färgen o jag har köpt av de andra färgerna med) så säg till!!
Jag kan dela med dig, vad kostar det?
Har för mig att själva knapparna kostade 3.5 pund för 100 st.

Det är ca 45 kr när jag kollar på:

http://www.x-rates.com/cgi-bin/cgicalc. ... 5&base=GBP
Användarens profilbild
Av zmurfan
Puffar tråden så att fler hittar igen om de vill beställa mini-knapp-pressar.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?