Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marcy
Åhh, bokmärket jag fick var jättejättefint, prickar, rosa och glitter.. kan det bli bättre? :heart: :loving: :love:

Bokmärket jag gjort är på väg till sin nya ägare nu.
Användarens profilbild
Av Fryle
Idag fick jag ett jättefint bokmärke! Med blommor på! Och en ullig garnsnutt! Jag har faktiskt skaffat mig ett photobuckerkonto, men inte satt mig in i hur det funkar, så det blir nog ingen bild på det...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Mitten på juli har kommit och gått, hur är det - vilka har skickat och vilka har fått?

Kan inte Knyttet & K lägga upp en lista på vilka som var med så kan vi pricka av oss allteftersom?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
svas skrev::cry: Vad man kan missa när man inte är hemma.... Buhuuu, ville också vara med på detta byte. Buhuuuuuuuuuuuuuuuu!
Än har det inte dykt upp något bokmärke här hemma hos mig (ännu) så jag är gärna med på ett nytt bokmärksbyte! :wink:

(hoppas bara att bokmärksbrevet jag skickat kommit fram som det ska.... :roll: )
Användarens profilbild
Av Selman_73
Tur att man inte var med i bytet - så där fina bokmärken hade jag aldrig kunnat matcha! :hide: :? :wink:
Vad duktiga ni är!

Å andra sidan går det inte att läsa något nu...mer än vad som hinns med när man sitter på dass. :oops:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag verkar få vänta en helg till... och jag som har semester och l ä s e r böcker! :shock:

lägger in en bild på det jag skickade
Bild

pysselblogg
Av corona
Här kommer så äntligen bilder på bokmärket som jag fick.
Bilderna är inte så bra dock, då det inte är varken ngn superkamera eller superfotograf :wink:

Bild
Bild
Bild

Bild 1 & 2 visar ganska bra hur bokmärket ser ut.
Två sidor, en mönstrad en enfärgad med fotspår och text, ihopsydda med raksöm. Ett litet snöre upptill med en knapp i.
Texten lyder: "Hellre barfota än boklös - isländskt ordspråk".

Tredje bilden tog jag med blixt. Det är egentligen en dålig bild men "förtydligar" texten och fotspåren lite, så jag slänger med den också.

Som sagt var...jag blev verkligen superglad över mitt vackra bokmärke!

Väljer fortfarande att hålla avsändaren anonym, även om du naturligtvis gärna får "träda fram" på egen hand. Har du dessutom bättre bilder att bidra med så är de välkomna! :D
Tack igen!!
Av corona
schmut skrev:jag vet inte vem jag fick mitt av :) men så här såg det ut
:hello:
Nu får det vara slut på anonymiteten tycker jag!! :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
norkmedoo skrev:jag verkar få vänta en helg till... och jag som har semester och l ä s e r böcker! :shock:

Bild

pysselblogg
:love: :heart: Så fint!
Av trusis
corona skrev: Väljer fortfarande att hålla avsändaren anonym, även om du naturligtvis gärna får "träda fram" på egen hand. Har du dessutom bättre bilder att bidra med så är de välkomna! :D
Tack igen!!
jag är den skyldiga... :oops:

kul att du gillade det :D

fler bilder finns på min blogg.
Användarens profilbild
Av Annika80
norkmedoo skrev:jag verkar få vänta en helg till... och jag som har semester och l ä s e r böcker! :shock:

Bild

pysselblogg
Åh vad fint! med ett sjalbarn och allt :heart:
Av trusis

Bild

pysselblogg
jättefint!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?