Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Just nu känns det som att jag nog borde ändra lite inriktning på mitt pyssel... Eller så kör jag på originalidén i alla fall... :hmm: :lol:
Hur går det för er? Barnen och pappan är bortresta så jag passar på att pyssla som en galning ikväll. Planen är att få färdigt mitt lilla projekt ikväll, får se hur det går... I värsta fall får jag flexa lite imorgon och ta sovmorgon om det blir alltför sent :lol:
Och jag är färdig :siishah: Ska se om jag lyckas med en liten bonus under de här sista dagarna också, känns liksom lite konstigt att inte utnyttja tiden till max /mvh tidsoptimisten som alltid gör allt i sista stund :lol:
Jag är nästan färdig. Jag var så himla nöjd med materialvalet och utformningen, men insåg att det varken var somrigt eller färgglatt. :roll: Om jag har flyt de närmaste kvällarna kan jag nog råda bot på i alla fall det ena och sedan får jag hoppas på det bästa att min mottagare blir glad för presenten ändå. :rodna:
keah skrev:Jag är nästan färdig. Jag var så himla nöjd med materialvalet och utformningen, men insåg att det varken var somrigt eller färgglatt. :roll: Om jag har flyt de närmaste kvällarna kan jag nog råda bot på i alla fall det ena och sedan får jag hoppas på det bästa att min mottagare blir glad för presenten ändå. :rodna:
:klappa: Jag tror din byteskompis blir glad ändå!
Jag brukar ha svårt för att hålla mig till teman i vanliga fall, men den här gången tycker jag nog att jag lyckades både med somrigt och färgglatt :D
isbl skrev:
keah skrev:Jag är nästan färdig. Jag var så himla nöjd med materialvalet och utformningen, men insåg att det varken var somrigt eller färgglatt. :roll: Om jag har flyt de närmaste kvällarna kan jag nog råda bot på i alla fall det ena och sedan får jag hoppas på det bästa att min mottagare blir glad för presenten ändå. :rodna:
:klappa: Jag tror din byteskompis blir glad ändå!
Jag brukar ha svårt för att hålla mig till teman i vanliga fall, men den här gången tycker jag nog att jag lyckades både med somrigt och färgglatt :D
Jag tror också att din mottagare blir glad! :D

Jag kommer nog inte heller hinna skicka förrän sista dagen. Ska försöka göra klart det sista nu i helgen. :tumup:
Hur är det förresten med er andra, hinner ni klart? Behövs några dagar till eller räcker tiden?
Jag har haft lite att stå i senaste veckan.

Bild

Vi har ytterligare två veterinärbesök inbokade...

Jag vet att om jag bara hade startat i tid hade detta ju inte varit ett problem :roll: ,men nu är det liksom inte så. Planen är att kunna bli färdig att skicka under veckan som kommer.
Tack, katten är redan piggare, men ska som sagt till veterinären två gånger till närmaste veckan...

Är det ok för alla om vi förlänger till månadsskiftet :oops: ?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?