Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Hej allesammans. Jag kroknade totalt av förkylningen jag åkte på och har inte lyckats få tag i allt material jag behöver. Trodde att jag skulle kunna köpa i butik men det visade sig att jag var tvungen att beställa vilket jag nu gjort. Men det ska ju levereras och jag ska hinna pyssla också.
Jag tror alltså inte att jag hinner bli klar nästa vecka men jag ska försöka. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa skrev:Hej allesammans. Jag kroknade totalt av förkylningen jag åkte på och har inte lyckats få tag i allt material jag behöver. Trodde att jag skulle kunna köpa i butik men det visade sig att jag var tvungen att beställa vilket jag nu gjort. Men det ska ju levereras och jag ska hinna pyssla också.
Jag tror alltså inte att jag hinner bli klar nästa vecka men jag ska försöka. :D
Vi brukar väl oftast vara överens i bytestrådarna att så länge man meddelar att man är på gång är en försening ok.
Krya på dig! :heart:
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:
AnKa skrev:Hej allesammans. Jag kroknade totalt av förkylningen jag åkte på och har inte lyckats få tag i allt material jag behöver. Trodde att jag skulle kunna köpa i butik men det visade sig att jag var tvungen att beställa vilket jag nu gjort. Men det ska ju levereras och jag ska hinna pyssla också.
Vi brukar väl oftast vara överens i bytestrådarna att så länge man meddelar att man är på gång är en försening ok.
:iagree:

Bra att du meddelar!
Av Smultronbarn

Här tänker jag tänja lite på begreppet "band" :wink: men tycker ändå att jag håller mig inom ramarna. 8) Ska försöka bli klar imorgon, annars kommer jag inte hinna posta förrän om en vecka (om jag inte lyckas få ned det i lådan, vilket iofs kanske går). Vågar inte lägga sneakpeak ännu, för då kanske jag avslöjar för mycket.
Användarens profilbild
Av camsch
Smultronbarn skrev:Krya på dig! :heart:

Här tänker jag tänja lite på begreppet "band" :wink: men tycker ändå att jag håller mig inom ramarna. 8) Ska försöka bli klar imorgon, annars kommer jag inte hinna posta förrän om en vecka (om jag inte lyckas få ned det i lådan, vilket iofs kanske går). Vågar inte lägga sneakpeak ännu, för då kanske jag avslöjar för mycket.
Ja, jag har väl också tänjt lite på begreppet,men å andra sidan uppfyller saken många punkter som den som ska ha det har sagt sig gilla. Så vi får väl se :-)
Av Smultronbarn
camsch skrev:

Ja, jag har väl också tänjt lite på begreppet,men å andra sidan uppfyller saken många punkter som den som ska ha det har sagt sig gilla. Så vi får väl se :-)
Låter bra det! :tumup:
Jag hade tänkt bli färdig idag och hinna posta, men tyvärr så räckte inte tiden till. Bu. Men ska försöka bli klar nu i veckan och postar i helgen. Är det för sent?
Användarens profilbild
Av isbl
Smultronbarn skrev:
camsch skrev:

Låter bra det! :tumup:
Jag hade tänkt bli färdig idag och hinna posta, men tyvärr så räckte inte tiden till. Bu. Men ska försöka bli klar nu i veckan och postar i helgen. Är det för sent?
Det hoppas jag inte, för det är min plan också :roll:
Jag hade ju tänkt att fixa mitt i påsk, men så blev det så fint väder, så jag hann inte riktigt med mig :lol: Nu hoppas jag min idé funkar också, för annars blir det liiite tight att tänka om. Men men...
Användarens profilbild
Av isbl
Går inte så bra för mig just nu... Funderar på om det går att lösa med någon slags plan b :hmm:
:purskis:
Användarens profilbild
Av camsch
isbl skrev:Går inte så bra för mig just nu... Funderar på om det går att lösa med någon slags plan b :hmm:
:purskis:
Aj då, inte så kul när det man tänkt inte fungerar. Hoppas du kommer på en bra plan b!
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle skrev:Jag postar idag. Hade tänkt bjuda på en tjuvtitt, men tekniken samarbetar inte. :hopmad:
Det är en vecka sedan jag postade. Har det inte kommit fram? :hmm: I och för sig har det varit påsk emellan, men tre postdagar har det också varit och brevet är inte skrymmande. :?
Användarens profilbild
Av camsch
Jag har i alla fall skaffat påse och gjort i ordning för att kunna stoppa på lådan i morgon. Äntligen!
Av Smultronbarn
Fryle skrev:
Fryle skrev:Jag postar idag. Hade tänkt bjuda på en tjuvtitt, men tekniken samarbetar inte. :hopmad:
Det är en vecka sedan jag postade. Har det inte kommit fram? :hmm: I och för sig har det varit påsk emellan, men tre postdagar har det också varit och brevet är inte skrymmande. :?
Jag fick en orange påse igår som jag gissar är från dig! :vågen: Tack! Har inte öppnat ännu, och hade inget internet igår kväll så kunde inte svara här. Är så nyfiken...

Med mitt eget pyssel går det segt idag. :roll: Hoppas på mer inspiration imorrn. :tumup:
Användarens profilbild
Av camsch
Idag hamnade mitt paket äntligen i lådan. Ska se om jag kan få till en sneakpeak när jag kommer åt datorn :lol:

AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl:

Snurrfian:

camsch: Skickat

juliusdottet:

Smultronbarn
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev:
Fryle skrev:
Jag fick en orange påse igår som jag gissar är från dig! :vågen: Tack! Har inte öppnat ännu, och hade inget internet igår kväll så kunde inte svara här. Är så nyfiken...

Med mitt eget pyssel går det segt idag. :roll: Hoppas på mer inspiration imorrn. :tumup:
Japp, orange påse är det. Bra att den är framme.

Hoppas inspirationen kommer till dig imorgon. :tumup:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?