Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Jag har som sagt typ gjort klart, men då pausade jag hela kalaset för jag tyckte jag hade så mycket tid, men nu får jag väl börja sätta fart igen. ;)
Måste ju både fixa pysselgrej o ätbart- fast jag har ganska goda idéer om vad både och ska bli. Å så klart slutfixet på pysslet(det tråkiga :rodna: ).
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:vågen: Jag har pysslat klart, och jag har "pysselgrejer" hemma, ska bara välja vad som ska skickas och nu måste jag bara klura på ätbara... :D
Användarens profilbild
Av HPe
Inser att jag nog varit lite får 'snål' storleksmässigt med mitt pyssel, så gör om gör rätt är vad som gäller här hemma nu.. Tur att det är lite tid kvar. :wink:
Av Smultronbarn
Oh, jag har klart mumset, halva det pysslade och ska klura klura klura på pysselmaterialet... :wink: Måste kanske skicka maken i ett litet ärende nästa vecka tror jag. :floet2:
Användarens profilbild
Av HPe
Ompysslet är nu(typ) klart till hälften.
Vet vad skicka-med-pysslet ska bli, måste bara inhandla/fixa det.
Godsak är uttänkt o fixat.
Känner att jag ligger ganska bra till, fast är lite stressad att jag inte ska få ihop pysslet del två ordentligt innan jag måste skicka.
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Jag troooooor att jag har bestämt mig för vad för ätbart det blir. Sen gäller det bara att göra det också. Och slutföra mitt pyssel. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag är snart klar med pysslet. (Gjorde samma som i ett tidigare julbyte, men det har ni glömt, va? :roll: )
Användarens profilbild
Av Maddemoa
exiteme skrev:Jag fick paket idag. :app:
Tack MaddeMoa!!

Teet var jag ju tvungen att testa bums. Jag är inne på min andra kopp och jag ska åka till Lidl (?) och hamstra hem det. Sanslöst gott! Som whiskyn Fireball fast utan whisky. :Hahaa: Får 5 tummar upp av mig. :tumup: :tumup: :tumup: :tumup: :tumup:
Härligt!
Hoppas halvvantarna passade. De passade både mig och maken så jag tänkte att då borde de funka till dig också.
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Jag tycker det är svårt det där med att skicka ätbart. Att avgöra vad som riskerar att fara illa av resan... Krångligt! Men jag kan ju inte säga vad det är så jag får chansa helt enkelt.
Användarens profilbild
Av exiteme
Maddemoa skrev:
Tack MaddeMoa!!

Teet var jag ju tvungen att testa bums. Jag är inne på min andra kopp och jag ska åka till Lidl (?) och hamstra hem det. Sanslöst gott! Som whiskyn Fireball fast utan whisky. :Hahaa: Får 5 tummar upp av mig. :tumup: :tumup: :tumup: :tumup: :tumup:
Härligt!
Hoppas halvvantarna passade. De passade både mig och maken så jag tänkte att då borde de funka till dig också.
*S* Nu blev jag så nyfiken så att jag öppnade paketet!
Så himla fina!!! Jag blev bara :love: ! De är fantastiskt fina och färgerna är så jag! TACK! :heart:
Och tack för virk-kitet och chokladen. :tumup:
Bild
Användarens profilbild
Av Maddemoa
exiteme skrev:
Maddemoa skrev:
Tack MaddeMoa!!

Härligt!
*S* Nu blev jag så nyfiken så att jag öppnade paketet!
Så himla fina!!! Jag blev bara :love: ! De är fantastiskt fina och färgerna är så jag! TACK! :heart:
Och tack för virk-kitet och chokladen. :tumup:
Bild
Åh, förlåt :oops: Trodde att du hade öppnat. Kom inte ihåg att jag lät teet var oinslaget.
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme skrev:På denna tallriken låg det hemmagjord choklad som jag skulle skicka på posten idag. Någon i min familj kommer få det hett om öronen!
Är det en tvåbent eller fyrbent någon? :strid:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?