Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
shimzy skrev:
gurkan76 skrev:Shimzy: Vilka härliga färger, skitsnygga!!

Tack =)=)

Om man har bomulls tyg överst, känns det inte blött då?
skulle ju vara kul med lite roliga mönster på den sidan oxå ;P
Det är lite blötare känsla än med flanell. Men det stör inte mig så mycket. Framförallt inte eftersom jag inte har nåt annat tyg. :lol:
Av shimzy
gurkan76 skrev:
shimzy skrev:
gurkan76 skrev:Shimzy: Vilka härliga färger, skitsnygga!!

Tack =)=)

Om man har bomulls tyg överst, känns det inte blött då?
skulle ju vara kul med lite roliga mönster på den sidan oxå ;P
Det är lite blötare känsla än med flanell. Men det stör inte mig så mycket. Framförallt inte eftersom jag inte har nåt annat tyg. :lol:

hmm kanske skall testa några i det med =)
har tillverkat 3 till nu ikväll, måste ju ha till imorgon ;P
Användarens profilbild
Av argentum
shimzy skrev:funderar lite på trosskydd..
vad använder ni i dem?
gör ni dem lika långa som bindorna?
Mina favorit-trosskydd gör jag i enbart flanell. Jag tycker inte det behövs något spärrskikt till trosskydd. Det blir luftigare så.
Jag gör dem inte lika långa som bindorna, men ändå ganska rejäla. Det är bara att göra några stycken och testa och se vad man gillar.
Av shimzy
argentum skrev:
vad använder ni i dem?
Mina favorit-trosskydd gör jag i enbart flanell. Jag tycker inte det behövs något spärrskikt till trosskydd. Det blir luftigare så.
Jag gör dem inte lika långa som bindorna, men ändå ganska rejäla. Det är bara att göra några stycken och testa och se vad man gillar.

hur många lager gör du då?
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag funderar, jag har typ ett lager av knappar som man får med när man köper kläder. Extra tryckknappar i metall. Skulle de gå att använda i tygbindor. Det borde gå va? Men hur sätter man dit sådana? Med hammare? :hmm: Jag har aldrig bytt en tryckknapp ih ela mitt liv...
Av letw83
mimpen skrev:Jag funderar, jag har typ ett lager av knappar som man får med när man köper kläder. Extra tryckknappar i metall. Skulle de gå att använda i tygbindor. Det borde gå va? Men hur sätter man dit sådana? Med hammare? :hmm: Jag har aldrig bytt en tryckknapp ih ela mitt liv...
Man har ett litet verktyg i metall, jag har flera stycken, om du vill ha, och humle har säkert oxå nån liggandes. Man kan med hjälp av det sätta fast med hammare. Men man kan även sätta fast med humles tryckpress.
Jag har bara metallknappar i mina, hade ingen möjlighet att sätta fast plast när jag gjorde dom, så jag chansade.
Har funkat bra, dom säger att man inte ska sätta sådana i pul, men jag tror att på bindorna så slits det ju inte på samma sätt som med blöjor, så där funkar det bra. Plus att då kommer dom ju heller aldrig i kontakt med urin på bindorna.
Av gurkan
vad använder ni i dem?
Jag har fleece, ett lager frotté (gammal handduk) och bomullstyg. Mina är som en stående fyrkant, med frottén avlång i mitten. Inte helt solklar beskrivning, kanske. :D
Av shimzy
gurkan76 skrev:
vad använder ni i dem?
Jag har fleece, ett lager frotté (gammal handduk) och bomullstyg. Mina är som en stående fyrkant, med frottén avlång i mitten. Inte helt solklar beskrivning, kanske. :D
jodå jag förstår nog hur du menar =)

skall nog prov sy några ny i kväll om mannen tilllåter lite sy tid.. ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 54
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?