Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

tinaw skrev:Jag kommer på fredagen. Har inte tiderna riktigt klara för mig än, men tänkte i alla fall försöka vara där tidigt.
:vågen: :app:
Det verkar ju som om vi blir ganska många som åker på fredagen :D Har ni tänkt ta med lunch? isf skulle vi ju kunna försöka bestämma något hörn där vi kan ha lite picknicklunch för dem som vill. Men då måste vi ju veta ett lämpligt ställe och bestämma en ungefärlig tid. Jag gissar att de flesta vill vara effektiva med mässpringandet, men äta behöver man ju ändå göra någorlunda stilla om man ska orka hela dagen :D
kvarnvik skrev:Det verkar ju som om vi blir ganska många som åker på fredagen :D Har ni tänkt ta med lunch? isf skulle vi ju kunna försöka bestämma något hörn där vi kan ha lite picknicklunch för dem som vill. Men då måste vi ju veta ett lämpligt ställe och bestämma en ungefärlig tid. Jag gissar att de flesta vill vara effektiva med mässpringandet, men äta behöver man ju ändå göra någorlunda stilla om man ska orka hela dagen :D
Matsäck låter inte helt fel.
zandrama skrev:
kvarnvik skrev:Det verkar ju som om vi blir ganska många som åker på fredagen :D Har ni tänkt ta med lunch? isf skulle vi ju kunna försöka bestämma något hörn där vi kan ha lite picknicklunch för dem som vill. Men då måste vi ju veta ett lämpligt ställe och bestämma en ungefärlig tid. Jag gissar att de flesta vill vara effektiva med mässpringandet, men äta behöver man ju ändå göra någorlunda stilla om man ska orka hela dagen :D
Det var ju en bra idé, mässmat brukar ju inte vara nån höjdare.
Ms Morrison skrev:
zandrama skrev:
Det var ju en bra idé, mässmat brukar ju inte vara nån höjdare.
Vi hade med oss mat förra våren, men då var det ju varmt så man kunde sitta ute :roll: Är det någon som vet hur det ser ut inne på mässan och har ett förslag på var man kan sitta och äta?
Användarens profilbild
Av Asia
:hello:

vart är enhär festivalen egentligen? och vad kostar det?JAg kan inte sy men vill träffa er!
Asia skrev::hello:

vart är enhär festivalen egentligen? och vad kostar det?JAg kan inte sy men vill träffa er!
Ska inte du föda barn då :lol:
Den är på älvsjömässan och jag har för mig att inträdet är 120:- Träffas också gärna, det blev ju så kort sist.
Användarens profilbild
Av MuuM
När det var trädgårdsmässa fanns ett område med bänkar och bord där man kunde sitta och äta antingen take away eller matsäck. det kanske finns här också - finns det några ritningar någonstans?
Användarens profilbild
Av Asia
L är ledig från dagis på fredagar så jag får se om jag pallar med att släpa med henne.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?